vineri, 1 februarie 2013

Noutati despre serialul Delirium.



Au aparut cateva noutati despre serialul Delirium.
Daca ati citit volumul doi din seria Delirium atunci cu siguranta stiti cine e Julian Fineman.Ei bine, se pare ca Julian o sa apara in primul sezon ca fiind vecinul Hannei..Si de data asta nu o sa fie Julian si Lena ca in carte,ci Julian si Hanna.Ce ziceti de asta?Mai jos gasiti descrierea pusa de zap2it.
Nu este exact ceea ce imi inchipuiam eu ca ei o sa schimbe..mai ales ca stiu ce s-a intamplat in volumul 2.Este o schimbare care cu siguranta nu va fi bine venita.Sper ca nu vor schimba totul.
1. Julian Fineman. In the novels, Julian is a character introduced in the second book, "Pandemonium." His father is a public figure, leading the DFA -- Deliria-Free America -- cause against the Invalids. In the proposed television series, Julian is introduced right off the bat, as a sickly young man who lives next door to Lena's best friend, Hana, and is confused by his powerful attraction to her, though she's not particularly interested. Yes -- Julian and Hana.



Al doilea lucru..Este vorba despre parintii Lenei..si despre ceea ce stia Lena despre moartea mamei ei.
Recunosc ca este un pic schimbat ,dar recunosc ca sunt curioasa si eu sa aflu care sunt acele lucruri socante pe care le-a aflat mama Lenei.
2. Lena's mother. In the novels, Lena's mother's suicide makes Lena long for the cure and fear the dangers of love. In the pilot, it's actually Lena's father who she believes died because he was infected with "Deliria." When she learns some shocking revelations about what actually happened to him, she's driven to take drastic measures.

Se pare ca o sa avem parte si de personaje noi.

3. Ren. The pilot introduces a new character, Ren, another Invalid who is Alex's best friend. Though Alex falls hard and fast for Lena, he's oblivious to the fact that Ren's feelings for him go beyond friendship. She's a key part of the Invalid's plan to resist the DFA, and ultimately goes undercover to infiltrate the government she's planning to revolt against.

Si ultimul lucru.Primul episod o sa fie mai complex decat credeam.Probabil o sa avem parte de o surpriza si de noutati despre DFA si alte lucuri.

4. Pacing. The first episode of the TV series actually covers the entire plot of the first book, in addition to including information about Julian and the DFA that readers didn't learn until the sequel. Of course, in order to cram all of that into 42 minutes, there are certain moments that are lost -- particularly key bonding moments between Alex and Lena, like when he took her to his home in the Wilds, and the first time she was introduced to poetry. We're hopeful that those things will come into play later.

Nu toata lumea este multumita de aceste schimbari.Recunosc ca nici mie nu mi-a placut faptul ca au decis sa schimbe un pic..Dar poate o sa schimbe si mai mult.Acum tot ce mai imi ramane este sa astept alte noutati si sa sper ca nu vor schimba totul complet.

Abia astept sa aflu ce actori o sa joace in acest serial!

21 de comentarii:

Maria spunea...

Mda... nu pot înțelege de ce țin unii musai să schimbe detalii din carte când fac serialul :| Chiar nu îmi place când se face așa, mai ales că știu ce se întâmplă în ambele volume și aș fi preferat să rămână în mare cam la fel. Dar la cum se anunță, presupun că la un moment dat serialul nu va mai avea cine știe ce legătură cu cărțile. Cam cum s-a întâmplat și cu Vampire Diaries, deși nu pot spune că acele cărți mi s-au părut a fi cine știe ce, totuși...

Blacky spunea...

Exact acelasi lucru m-am gandit si eu cand am citit articolul prima oara.Dar din pacate nu avem ce sa facem.
Poate avem noroc si nu o sa fie ca in cazul seriei The Vampire Diaries.Cel putin eu asa sper.Ar fi pacat sa schimbe totul asa cum au ei chef fara sa tina cont ca o sa dezamageasca fanii.

Maria spunea...

Chiar ar fi păcat. Adică, seria asta e foarte bună așa cum e, dacă o schimbă nu mai are niciun farmec. Iar faptul că vor să prezinte tot ce s-a întâmplat în primul volum într-un singur episod mi se pare chiar aiurea. Și chiar fusesem foarte încântată când am aflat prima dată de serial :|
Iar scena când o duce Alex pe Lena la casa lui și cea cu poeziile sunt unele din preferatele mele și exact alea sunt scoase. Not fair :(( Momentele alea dintre ei sunt așa drăguțeee în carte.

Blacky spunea...

Da,asta a fost partea socanta.Nu e corect si pare destul de aiurea sa faca episodul pilot asa.Dar poate ei considera ca o sa fie mai bine asa.Eu nu.

Oricum chiar daca serialul nu o sa iasa bine-nu o sa fie pe placul meu si o sa fie foarte multe schimbari - nu o sa ma uit la el.Dar sti ca aproape toate cartile ecranizate au avut schimbari destul de majore.Asa ca pot sa spun ca ma asteptam la asta.

Sper ca macar scenele importante din carte sa nu le schimbe.Cum ar fi cele cu Alex si Lena(la casa lui si poeziile)..

Dar daca si pe alea le schimba..

Cine stie cum o sa fie..dar tot ce pot sa spun este ca intodeauna o sa prefer cartile.

Maria spunea...

Da, întotdeauna cărțile sunt mult mai reușite.
Legat de ecranizări, da, unele au avut niște schimbări destul de mari față de cărți, dar știu și unele care au respectat destul de bine cartea, cum ar fi Jocurile Foamei, că alt exemplu nu îmi vine în minte acum.
Dacă schimbă extrem de multe nu o să mă uit, pentru că mi-a plăcut cartea prea muult.

Blacky spunea...

Acum tot ce ne mai ramane este sa asteptam si sa speram ca nu vor schimba prea multe.

In plus eu abia astept sa apara Requiem.Nu imi vine sa cred ca e ultimul volum..

Maria spunea...

Da, și eu abia aștept să apară Requiem :D În martie anul ăsta, nu?
Vreau să aflu neapărat ce se va întâmpla cu Lena, Alex și Julian! La finalul volumului doi eram ceva gen: O_O... whaaaat? I want to read more!!
Numai la aia nu mă așteptam la final :))

Blacky spunea...

Ha!Da,ma cam dat peste cap finalul volumului 2.Dar recunosc ca ma bucur ca s-a intors Alex!E preferatul meu..Vreau sa aflu ce s-a intamplat cu el..

Da,anul asta apare Requiem in 5 Martie.


Ai citit e-book-ul despre Annabele?

Maria spunea...

Și eu tot cu Alex țin :D Julian îmi place, dar mai puțin ca Alex :) Eu vreau să aflu mai ales cum de nu l-au omorât pur și simplu pe Alex și cum a scăpat. Nu mai pot de curiozitate.

Nu, știam că va apărea, dar am uitat de el. Chiar vreau să-l citesc. De unde pot face rost de el?

Blacky spunea...

Si eu sunt curioasa sa aflu de ce nu i-au facut ceva..dar ma bucur!Pff..Cand am terminat Delirium nu imi venea sa cred ca tocmai Alex a avut un sfarsit asa de urat si m-am tot rugat sa apara in Pandemonium..

Julian e ok ca personaj,dar nu pot sa spun ca ma impresionat foarte mult.In schimb Alex..e greu de inlocuit.

De pe internet.Sunt sigura ca daca cauti pe google o sa gasesti epub-ul sau daca vrei iti trimit eu.

Blacky spunea...

Si in curand o sa apara despre Raven-o nuvela scurta de 36 de pagini.

http://www.goodreads.com/book/show/16089223-raven

Maria spunea...

Da, știu, nici mie nu mi-a venit să cred că Alex nu a reușit să scape atunci. Dar când am văzut că apare fix pe ultima pagină din carte nu mi-a venit să cred că trebuie să aștept luni întregi ca să aflu continuarea. Deși e mai bine mai târziu decât niciodată :D

Hmm, Raven nu mi-a plăcut așa de mult, mai ales la final când am aflat că ea aranjase toată răpirea aia. Săraca Lena :(

Ai putea să mi-o trimiți tu, te rog? Ți-aș rămâne recunoscătoare :D
mailul meu: marriacr@gmail.com

Blacky spunea...

Da,nu a fost tocmai sfarsitul ideal avand in vedere ca Alex e un personaj destul de important.Dar ar fi trebuit sa ne gandim ca Lauren planuieste ceva pentru el.Cine stie cum o sa fie Requiem.Am citit primele doua capitole si par destul de interesante.

Inainte sa apara Requiem trebuie sa recitesc Pandemonium urgent!

Ah..Da,se pare ca Requiem o sa fie din punctul de vedere a Lenei si a Hanei.O sa poti sa citesti primele doua capitole la sfarsitul nuvelei Annabel.

Si iti trimit acum :)

Maria spunea...

Sună interesant. Am citit nuvela din perspectiva Hanei si chiar ma intrebam ce s-a intamplat cu ea dupa Delirium :-?

Blacky spunea...

O sa aflam in Requiem.Desi eu sper ca Hana si Lena sa se intalneasca din nou.

Maria spunea...

Ar fi frumos sa se reintalneasca :D

Blacky spunea...

Sper sa iti placa Annabel.E destul de ok si mie mi s-a parut interesant sa citesc despre ce s-a intamplat cu Annabel.

Poate o sa apara in Requiem.

Maria spunea...

Eu sper ca în cele din urmă Annabel și Lena să rămână împreună, mamă și fiică. Lena chiar merită un final fericit după toate cele prin care a trecut :)

Blacky spunea...

Ai dreptate.Acum ce se va intampla nu avem cum sa stim pana in martie..

Inca un motiv in plus ca luna Februarie sa treaca repede.Apare Requiem si filmul The Host.
Nu stiu daca o sa am rabdare pana atunci..

Maria spunea...

Știu, dar îmi place să fac tot felul de presupuneri :))

Clar, de când aștept cartea asta :D Și eu la fel.

Blacky spunea...

Crede-ma ca si eu uneori imi imaginez tot felul de lucruri doar din cauza ca nu am rabdare.Dar,poate ai dreptate.Cine stie..