miercuri, 20 februarie 2013

Delirium- castul oficial ales pana acum.

8 comentarii:

Maria spunea...

Eu vreau să aflu cine îl joacă pe Alex. El e cel mai important pentru mine acum :))

Blacky spunea...

Si eu vreau sa aflu.Poate vor anunta in curand.Sper.
Sunt curioasa si de Hanna.
Dar Alex e mai important.
Apropo am citit Requiem!! :)

Maria spunea...

Cum, cum, cum? Cum ai citit Requiem? Ai primit de la autoare sau cum? Chiar sunt curioasă :))
Și cum ți s-a părut? ;;)

Blacky spunea...

Au postat pe internet cartea in format electronic si am putut sa o descarc pe gratis.

Cum mi s-a parut?Pff.Nici macar nu stiu cum sa incep.A fost super,desi nu este exact sfarsitul pe care l-am asteptat.

S-au intamplat foarte multe lucruri cu Lena si Alex.Am aflat foarte multe lucruri despre Hanna si ce s-a intamplat la sfarsitul cartii Delirium..

Trebuie sa o citesti neaparat.

Pentru uni sfarsitul a fost un pic cam dezamagitor,dar pentru mine..Inca mai incerc sa imi revin :D

Maria spunea...

Pe ce site au pus cartea? Din ce mi-ai zis chiar sunt extrem de curioasă și aștept volumul ăsta de luni de zile, chiar îmi doresc să aflu cum se termină :D

Blacky spunea...

Uite link-ul de unde am luat-o : http://www5.zippyshare.com/v/56120912/file.html

Maria spunea...

Mulțumesc muuult :* >:D<

Blacky spunea...

Cu placere.Sa imi spui si mie ce parere ai dupa ce o citesti :)