luni, 28 ianuarie 2013

Why?Because It's Monday! #12



Well,a trecut ceva timp de cand am scris la aceasta rubrica.Da,am ramas in urma cu foarte multe rubrici,dar asta nu cred ca o sa fie o problema pentru mine.
Dupa atata timp de cand am avut acelasi template la blog am decis si eu sa il schimb in sfarsit.Stiu ca nu este cine stie ce ..si e foarte verde..errm.But..am cautat si iar am cautat..si sincera sa fiu nu am gasit nimic placut..sau pe gustul meu.
Ehm..Din pacate nu am gasit altceva mai interesant decat acest template..asa ca daca stiti alte site cu template-uri faine va rog sa imi spuneti si mie!


De cand am citit cartea Gazda abia astept sa vad filmul.Trebuie sa recunosc ca la inceput nu prea mi-a placut cartea din cauza ca nu intelegeam ce se intampla ,insa treptat mi-a schimbat parerea.
Sunt multumita de cast-ul filmului ,dar sper ca filmul nu o sa ma dezamageasca.

Pe langa asta sunt nerabdatoare sa aflu despre serialul Delirium!Sunt curioasa sa aflu ce actori sunt alesi..si stiti voi ..ca la toate filmele pana acum detaliile sunt foarte importante mai ales dupa ce ai citit cartea.

Recent am aflat ca actrita Kate Winslet o sa joace in filmul Divergent.Ce rol?Inca nu se stie..sau inca nu am aflat eu.Pe cateva site s-a scris ca s-ar putea ca ea sa joace rolul lui Jeanine.Oare e adevarat?Sper sa aflu asta in curand..S-ar putea sa nu fie adevarat.Dar cu timpul o sa aflam detalile.

Cam atat o sa scriu astazi la aceasta postare..Ma asteapta cateva carti pe care sincera sa fiu nu le pot ignora..acum.

Niciun comentariu: