luni, 14 ianuarie 2013

Why?Because It's Monday! #11



O sa incep aceasta postare cu un anunt mic.Am gasit  un blog numit: Abby &Travis:Love Forever After unde cineva a postata deja doua capitole fan fic din punctul de vedere a lui Travis dupa nunta.Cei care ati citit deja cartea cu siguranta va doriti sa cititi si aceste capitole.Nu fac parte din Beautiful Disaster si din cate am inteles nu o sa mai fie alta carte in serie.Un fan al carti a postat aceste capitole si sincera sa fiu sunt destul de interesante.
Al doilea volum,Walking Disaster, se pare ca o in 2 Aprilie in strainatate.Abia astept!Si va reamintesc faptul ca Beautiful Disaster o sa apara la noi in tara la editura Trei.

Plusss...Cartea Beautiful Disaster o sa fie ecranizata!!!!!!!!

Daca doriti sa cititi acele capitole : Abby & Travis:Love Forever After.


Fanii Pushing The Limits sau mai bine spus Fanii lui Isaiah din Pushing The Limits sunt sigura ca ati aflat ca Dare you to nu este despre el ,ci despre Beth si Ryan.Ei bine,nu fiti dezamagiti deoarece volumul trei intitulat Crash Into You o sa fie despre el .
Am primit si eu o copie a cartii Dare you to si tot ce pot sa va spun este ca imi place foarte mult.Din pacate recenzia cartii o sa o postez abia prin Mai sau cat mai aproape de data de publicare(7 iunie).

Din Gazda am citit 350 de pagini.Anul trecut am incercat sa o citesc ,dar pur si simplu nu am putut.Cred ca am apucat doar vreo 20-30 de pagini apoi m-am lasat de ea.Acum ca o am in biblioteca i-am dat inca o sansa si abia m-am mai putut opri.Da,350 de pagini din 700!Si a meritat din plin.
Mi-am propus sa o citesc inainte sa apara filmul.O termin mai repede oricum.

Am ajuns la 400 de carti citite pe Goodreads!Dar lista total de " To Read"..ei bine,nu cred ca vreti sa o aflati..si eu nu stiu cand o sa citesc atatea carti..Well,mai tin cont si de faptul ca in fiecare zi descopar altele.Voi cat timp credeti ca imi va lua sa citesc 2625 de carti?Pfft.Mult si bine..dar ei inca nu am inebunit de tot.

Anul acesta va trebui sa o las mai moale,mai ales ca in prezent imi caut de lucru.As putea sa spun ca anul trecut a fost o pauza in care am putut sa imi fac de cap si sa citesc pana nu am mai putut..anul acesta este cu totul altul si foarte diferit.O sa ajuns sa imi interzic sa citesc foarte multe carti daca o tin tot asa.

Niciun comentariu: