miercuri, 2 ianuarie 2013

Top 20 Must Read 2013!

M-am gandit sa fac un top 20 cu cartile pe care abia astept sa le citesc in acest an.Aceste carti urmeaza sa fie publicate,iar eu imi doresc ca timpul sa treaca foarte repede ca sa le citesc!!


1.Requiem(Delirium #3) de Lauren Oliver.
2.Untitled (Divergent #3)  de Veronica Roth
3.With All My Soul (Soul Screamers #7) de Rachel Vincent.
4.The Indigo Spell (Bloodlines #3)  de Richelle Mead 
5.Origin(Lux #4) de Jennifer L. Armentrout.
6.Walking Disaster(Beautiful #2) de Jamie McGuire.
7.Dare you to (Pushing the Limits #2) de Katie McGarry.
8.Shadows in the Silence (Angelfire #3) de Courtney Allison Moulton
9.An Endless Summer (Summer Series #2) de C.J. Duggan.
10.Lover At Last (Black Dagger Brotherhood #11) de J.R. Ward.
11.Up to Me (The Bad Boys Series #2) de M. Leighton.
12.Twice Tempted (Night Prince #2) de Jeaniene Frost.
13.Apollyon(Covenant #4) de Jennifer L. Armentrout.
14.Through the Zombie Glass (White Rabbit Chronicles #2) de Gena Showalter.
15.Boundless (Unearthly #3) de Cynthia Hand.
16.Horde (Razorland #3) de Ann Aguirre.
17.The Elite (The Selection #2) de Kiera Cass.
18.The Redemption of Callie and Kayden (The Coincidence #2)  de Jessica Sorensen.
19.Clockwork Princess (The Infernal Devices #3)  de Cassandra Clare.
20.Untitled (Sea Breeze #5)  de Abbi Glines.

Asa arata pana acum topul meu.Desigur sunt mai multe carti pe care abia astept sa le citesc,insa cele de mai sus au prioritate mare in cazul meu.

Cum arata topul vostru?Lasati un comentariu cu cartile care urmeaza sa fie publicate in acest an si abia asteptati sa le cititi.:)



2 comentarii:

Anny spunea...

Hehe observ ca ai numai continuari de serii in top...nu astepti cu nerabdare sa iasa nicio carte standalone?
Hmm nu m-am gandit sa imi fac niciun top si sincer nu prea imi vin carti in minte momentan, decat Isla and the Happily Ever After. Si astept sa se termine mai multe serii ca sa le citesc si eu :)) Soul Screamers, si daca nu ma insel si Divergent si Delirium...mai multe carti cred ca o sa descopar pe masura ce apar :)

Blacky spunea...

Cred ca in momentul in care am facut topul am avut doar seriile in cap.Sunt cateva carti standalone ..dar sincera sa fiu sunt prea multe ca sa le scriu pe toate.