joi, 10 ianuarie 2013

Recenzie:Intuition de Amy A. Bartol.

I don’t open my eyes so I can’t see him, but I can smell him. He thickens the air I breathe, choking me with his scent…his aroma. I shiver. I have to resist. If I’m not strong, then I will be relegated to the same fate as this predator whose sickness infects me even now. But now, I crave him and he knows that; he has been counting on my need to end the gnawing pain. How he would savor my surrender. I’m alive, but how much longer will it take until I beg him not to be?


Recenzie:

Aventura continua in al doilea volum din seria The Premonition,insa de data asta lucrurile devin mult mai intense si periculoase.In aceasta carte avem parte de lupta intre bine si rau,dar si nevoia de a proteja pe cei dragi.Inca o data aceasta serie provoaca dependenta.

Ceea ce s-a intamplat in primul volum,Insecapable,toate acele momente grele plus felul in care s-a schimbat viata lui Evie au facut-o sa se maturizeze si sa se gandeasca de doua ori inainte sa faca ceva gresit.
As putea sa spun ca acest volum este mult mai bun decat primul,asta datorita felului in care personajele au evoluat.Si nu doar personajele,ci si felul in care autoarea a descris totul oferindu-ne mai multa actiune.
Am avut parte de foarte multe surprize cand am inceput sa citesc aceasta carte.Incepand cu nevoia lui Evie de ai proteja pe Reed si pe Zephyr si termindu-se cu legatura dintre Reed si Evie care se creeaza la sfarsitul cartii.
Am fost placut surprinsa si foarte recunoscatoare de faptul ca nici unul dintre personajele mele preferate nu a fost scos din peisaj.Probabil asta m-ar fi enervat cel mai tare,dar se pare ca nu am de ce sa imi fac griji.

Evie este foarte incapatanata.Nu ca ar fi ceva nou,insa de data asta demonstreaza ca ar face orice doar ca sa ii tina pe ceilalti in viata chiar daca faptele ei o conduc intr-o situatie mult mai periculoasa.
Nu pot sa spun ca am fost de acord de la inceput cu ceea ce s-a intamplat.Uneori felul in care gandea Evie era corect deoarece ea incerca sa ii salveze pe ceilalti fara sa se gandeasca la pericolul in care se punea.
Russell..Ei bine,am fost un pic surprinsa cand am citit capitolele din punctul lui de vedere.E un personaj extraordinar care din pacate are prea mult de suferit.Cred ca mai mult decat ceilalti,dar prezenta lui in toata povestea asta are un scop care pe parcurs il voi intelege mai bine.Au fost multe scene in care loialitatea si iubirea lui fata de Evie au fost demonstrate 100 %.
Reed.Din cate imi aduc aminte cred ca atunci cand am inceput seria nu prea mi-a placut de el.Totul s-a schimbat acum ca stiu de ce este in stare.Am stat ca pe jar in timp ce citeam.Vroiam sa aflu ce se va intampla..Si sincera sa fiu totul a fost cam pe placul meu.Dorinta lui de a o proteja pe Evie la indemnat sa lupte pentru ea pana la sfarsit.
Mai ales ca o persoana care se afla pe lista mea de "Urasc" a disparut complet incepand cu aceasta carte.

La ceea ce nu m-am asteptat este aparitia lui Brennus si a clanului sau ciudat.Acestia se numesc "Gancanagh" ,iar felul lor de a fi este destul de ciudat si foarte greu de descris.Scenele in care Evie a fost cu aceste persoane au fost destul de grele si as putea sa spun intense.Obsesia lui Brennus fata de Evie este cea care a inceput totul.

Bineinteles,acesti "Gancanagh" nu sunt singuri care mi-au dat dureri de cap,ci si altii ingeri care au considerat-o pe Evie un pericol pentru ei.

Au fost si scene amuzante care m-au facut sa rad.Am zambit,dar m-am si enervat la un moment dat.Singurul lucru pe care nu am putut sa il fac a fost sa ma opresc din citit.
Mi-a placut felul in care autoarea a ridicat totul la un alt nivel.Felul de gandire.Actiunile personajelor.Luptele. Dar cel mai important lucru pentru mine a fost ca desi la un moment dat Reed si Evie au fost desparitit o perioada de timp pana la urma au ajuns din nou impreuna.






Niciun comentariu: