miercuri, 30 ianuarie 2013

New Ebooks..Must Read!

Ei bine,e sfarsitul lunii Ianuarie si mie nu imi vine sa cred ca a trecut ..repede.Sau poate mi se pare mie.
In orice caz in aceasta luna au aparut destul cartii pe care le-am asteptat nerabdatoare,iar acum ca le am nu stiu de care sa ma apuc prima.Toate cartile sunt in format ebook,but who cares?
 Din toate cartile care au aparut luna aceasta cele pe care le-am asteptat nerabdatoare sunt:



               

Acestea sunt prioritatile,dar trebuie sa recunosc ca pe langa cele de sus au mai aparut foarte multe carti interesante!Si ce sa mai spun de copertile lor..
Ei bine,in fiecare luna apare ceva interesant.Daca stau bine si ma gandesc luna Februarie o sa fie la fel de plina de bunatati ca si luna Ianuarie.
Daca ar aparea si la noi in tara toate cartile astea cred ca as fi cea mai fericita fata din lumea..dar ma multumesc si cu atat.

Eu am pe Goodreads facute foldere diferite cu fiecare luna in care am cartile care urmeaza sa fie publicate.Asa tin mai bine cont de ce urmeaza sa apara si ce imi doresc foarte mult sa citesc.E mai simplu si nu e deloc complicat.

Revenind la subiect..Cartile pe care imi doresc foarte mult sa le citesc sunt:Prodigy si Shadows in the Silence.Fac parte din doua dintre seriile mele preferate..asa ca poate uite de celelalte carti incepute si ma apuc de una dintre ele.CIne stie..


Niciun comentariu: