miercuri, 23 ianuarie 2013

Good News!!!! #2




Well,pe langa faptul ca recent am aflat ca seria Delirium o sa apara la noi in tara la editura Litera in primavara,asta aflu ca seria o sa fie ecranziata!Damn!Serial?Serios?
Sincera sa fiu m-as fi multumit si daca era doar film,dar cred ca are sansa mai mari sa fie destul de popular ca un serial.Ceea ce sper este sa nu schimbe foarte mult scenele la fel ca in cazul serie Jurnalele Vampirilor,desi acolo sunt absolut fericita ca au facut acele schimbari majore.

O sa fiu si mai fericita cand o sa aflu cine o sa joace rolul principal-Lena Haloway- sau rolul lui Alex Sheaths.Delirium este una dintre cartile mele preferata si sincera sa fiu sper din tot sufletul ca de data asta sa nu fiu dezamagita de castul.Ar fi pacat sa strice totul.

Anuntul oficial al autoarei :Delirium Tv Show

Pana acum am postat cateva citate,poze si recenzie care au legatura cu Delirium asa ca poate unii o sa zica sunt obsedata.Dar va recomand sa cititi cartea si atunci o sa va dati seama de ce sunt atat de bucuroasa.

Ahh!Nu mai am rabdare pana in Martie cand apare ultimul volum..Pfft.

5 comentarii:

Ralu spunea...

Wow! Nu am citit seria, dar am auzit că e într-adevăr foarte bună. Aștept cu nerăbdare apariția în România. ^_^

Blacky spunea...

In curand o sa apara la noi.Iti recomand sa citesti primul volum.Mie mi-a placut foarte mult.

roxtao.com spunea...

Super! Abia astept, cartile mi-au placut tare mult!

Anny spunea...

Eu nu le-am citit, dar am auzit numai lucruri bune despre ele :D Mai mult ca sigur o sa ma uit la serial, deci o sa pun cartile undeva printre primele carti de citit in curand :))

Blacky spunea...

@RoxTao,si mie mi-au placut foarte mult cartile si abia astept serialul.

@Anny,sa le citesti inainte sa apara serialul.O sa fie mai interesant asa decat sa vezi serialul si apoi sa citesti cartile.Oricum mai ai timp.Pana cum s-a cerut episodul pilot,dar din cate am inteles abia in toamna sau ceva de genul o sa apara serialul.