marți, 1 ianuarie 2013

2013-Prima postare!

Hello 2013!

Pe Goodreads a aparut deja provocarea anului 2013.Pentru inceput m-am provocat sa citesc doar 100 de carti..pe parcurs probabil o sa urce.Asta depinde de situatie.

O sa incerc sa fac mai multe recenzii,concursuri si alte lucruri amuzante.Anul acesta o sa incerc sa ma ridic la un alt nivel-desi nu stiu cat o sa reusesc.In fiecare an mi-am propus asta si uite unde am ajuns.

154 de followers pentru mine sunt multi si va multumesc din suflet ca imi urmariti blogul.Pentru mine asta inseamna enorm.Stiu ca nu sunt prea vorbareata si postarile mele sunt cam slabe,dar totusi am fost destul de ok..dupa parerea mea.

Pentru cei care ma cunosc-ei stiu cum sunt in general si probabil ca au o parere cat de cat buna despre mine,ceilalti-cei care urmariti blogul si ati citit postarile mi-ar place sa aflu parerea voastra.Asa ca daca doriti sa lasati un comentariu scurt cu parerea voastra ar fi perfect.

S




6 comentarii:

ank_adaus spunea...

sper sa faci mai multe recenzii, sa am de unde sa ma inspir cand vreau sa citesc ceva nou! :)

Blacky spunea...

Promit ca o sa incerc.Am cateva pe care tot am zis ca le postez,dar am fost un pic ocupata in ultimul timp asa ca am facut postari scurte.

Duduş spunea...

Heii, un an nou fericit plin de bucurii, efricire si nu in ultimul rand: carti! <3. Blogul tau este unul chiar foarte frumos si tu faci o treaba foarte buna so good job,girl!

Blacky spunea...

Multumesc la fel!
Ma bucur ca ai o parere buna despre blogul meu.Ma straduiesc si eu sa fac ce pot :)

Anny spunea...

Mie chiar imi place blogul tau. Este printre singurele pe care intru destul de des (chiar daca comentez destul de rar), pe restul o data la 1-2 saptamani...
Deci felicitari pentru blog, keep up the good work si spor la citit in 2013!

Blacky spunea...

Ma bucur!O sa ma straduiesc mai mult anul acesta.Multumesc!:)