luni, 10 decembrie 2012

Why?Because It's Monday! #8




Rigghtt..Ziua de astazi mi s-a parut ca a trecut foarte repede.Desi nu a mai nins si iesit putin soarele  zilele care urmeaza se anunta din nou zapada asa ca nu o sa stau linistita pana cand o sa scap de ea de tot.Am iesit pentru cateva secunde afara din casa din cauza ca eram curioasa sa vad si eu cum este pe afara.Ei bine,pot sa spun ca asa cum am iesit am si intrat inapoi.Da,e foarte frig!Brr.

Am decis sa las zapada si frigul in pace si m-am intors la cartile mele.Ceva tipic pentru mine.Macar daca nu pot sta pe afara imi gasesc alta ocupatie imediat.

Aproape ca am terminat volumul trei din seria Lux de Jennifer L. Armentrout.Sincera sa fiu abia astept sa aflu ce se intampla la final,din cate am inteles finalul cartii nu este exact pe placul fanilor.Dar cine stie..Dupa ce o sa termin cartea o sa fac si recenzie.Este imposibil sa nu o fac...

In ultimul timp au aparut destul cartii interesante pe care abia astept sa le citesc,insa bucuria mea cea mare a fost cand am primit La Jumatatea Drumului Spre Mormant de Jeaniene Frost.Am citit cartea intr-o zi!Nu este ceva nou pentru mine,am obiceiul sa fac asta cand dau de o carte care imi place,insa asta este a doua oara cand citesc  La Jumatatea Drumului Spre Mormant si pot sa spun ca mi-a placut la fel de mult.Da,a fost placut sa imi amintesc cum s-au intalnit Cat si Bones-mai ales sa recitesc despre Bones.Well...

De ceva timp am tot vrut sa recitesc seria Jocurile Foamei sau cel putin volumului 2.Cum tot am vazut poze de la filmarile Catching Fire-si poze cu Finnick.Yum! -m-am tot gandit la carte incercand sa imi aduc aminte de momentul in care Katniss si Peeta l-au intalnit pe Finnick.Da,imi aduc cat de cat aminte ,insa pana la urma tot o sa recitesc cartea.

***
Va reamintesc de cele doua concursuri de pe blog:
La primul concurs puteti castiga primele trei volume din seria Micutele Mincinoase si Secretele Lor+swag : Concurs !
Iar la al doilea puteti castiga seria Sea Breeze de Abbi Glines(carti in format electronic): Concurs !!


Niciun comentariu: