luni, 3 decembrie 2012

Why?Because It's Monday! #7



Ei,se pare ca astazi am inceput cu bine ziua.Da,este luni.Nu tocmai ziua mea preferata ,dar sincera sa fiu nu imi pasa.
Se pare ca tot se anunta zapada.Afara este foarte frig..deci cine stie .Eu sper ca de Craciun sa avem zapada.

Astazi am primit o veste foarteee buna din cauza caruia aproape ca am dansat de fericire.Am citit pe blogul More Than Ordinary Books ca una dintre cartile mele preferate ,adica Pushing The Limits de Katie McGarry o sa apara la noi in tara.Nu stiu la ce editura sau cand.Dar ce mai conteaza.
Pe langa asta cred ca deja ati aflat de pe blogul Bibliophile Mystery faptul ca Easy de Tammara Webber o sa fie publicata si la noi.
Ei,cu asemenea vesti e cam greu sa nu iti doresti sa dansezi de fericire,right?

Astept sa treaca timpul ca sa primesc cartea La jumatatea drumului spre mormant de Jeaniene Frostcarte pe care am precomandat-o.Desi am citit toate cartile care au aparut in engleza(in format electronic) imi doresc foarte mult sa recitesc primul volum.Cum Bones si Kat s-au intalnit...


O sa termin aceasta postare cu o melodie .Cei de la Boyce Avenue au facut un cover care imi place foarte mult.Original melodia este a lui Ed Sheeran si se numeste Lego House.


Niciun comentariu: