miercuri, 26 decembrie 2012

Topurile anului 2012 + Castigatorii.

  Well,am renuntat la idea de a posta topul 20 ca sa postez top 5 pentru cele mai bune carti citite in 2012,dar si copertile mele preferate.Desi imi este greu sa aleg doar 5 carti din toate cele pe care le-am citit o sa fac un efort sa le aleg pe cele mai bune..Dar o sa las un pic la o parte aceasta parte ca sa anunt castigatorii de la celel doua concursuri de pe blog..

***
1.Castigatoarea celor trei carti din seria Micutele Mincinoase si Secretele lor + swag este..

furelise 

2.Iar la al doilea concurs castigatorii sunt: 

R3musak3 si horade

Astazi o sa primiti fiecare cate un mail de la mine.Cei doi care ati castigat la concursul al doilea o sa primiti cartile pe mail.

3 comentarii:

furelise spunea...

Eu eu eu eu eu >:D< omg. Multumesc din sufletel! >:D< Multumesc multumesc! Felicitari celorlalti 2 castigatori :)

R3musak3 spunea...

Multumesc! Felicitari si celorlalti castigatori! :)

horade spunea...

Craciun fericit !
Iti multumesc pentru premiu si felicitari tuturor cititorilor tai !