luni, 17 decembrie 2012

Top carti pe care le-am citit foarte repede...

Cand spun "foarte repede" ma refer minim 4-5 ore sau o zi intreaga.Depinde de situatie.
Faza este ca am gasit carti pe care pur si simplu nu am putut sa le las jos.Carti a caror poveste a fost atat de buna incat nu am putut sa ma gandesc la altceva sau sa fac altceva decat sa continui sa citesc.
Uneori ,desi stiu ca am alte lucruri de facut,pur si simplu nu pot sa ma opresc sa ma gandesc la ceea ce s-a intamplat in cartea pe care o citeam in ziua respectiva.Da,sunt cazuri in care dupa ce termin o carte sunt pur si simplu foarte aiurita si nu mai imi vine sa fac nimic.
Ei bine,cartile pe care o sa le scriu mai jos sunt acele carti care m-au facut sa imi doresc ca acea poveste sa fie adevarat.Atat personajele,cat si poveste au fost ca un magnet ,iar acum sunt sigura ca imi va luat ceva timp pana o sa ma opresc sa ma gandesc la ele.

O sa scriu doar cartile pe care le-am citit in ultimele saptamani .
Nu o sa las vreun comentariul la fiecare ,ci doar o sa scriu titlul si o sa pun coperta impreuna cu locul in clasament.Acestea sunt cartile care m-au impresionat cel ma mult si ati putea sa spuneti ca este un fel de recomandare din parte mea pentru voi.Sunt cartile pe care le-am citit in ultimul timp.In curand o sa fac un top 20 in care o sa prezint toate cartile pe care le-am citit in acest an,cele care mi-au lasat cu adevarat o impresie foarte foarte buna.


1.Opal (Lux #3)  de  Jennifer L. Armentrout


2.The Edge Of Never de J.A. Redmerski.


3.Fallen Too Far(Fallen Too Far #1) de Abbi Glines


4.On Dubling Street(On Dublin Street #1) de Samantha Young.


5.Ten Tiny Breaths(Ten Tiny Breaths #1) de K.A. Tucker.


6.The Boys Of Summer(Summers Series #1) de C.J. Duggan.


7.The Shattered Dark(The Shadow Reader #2) de Sandy Williams.


8.The Mighty Storm(The Mighty Storm #1) de Samantha Towle.


9.Shallow(Going Under #2) de Georgia Cates. 


10.Pe ultimul loc se afla ambele carti din seria The Paradise Diary de Courtney Cole.


Ei,cam asa ar sta topul ultimelor doua-trei saptamani.Da,am mai citit si alte carti pe langa acestea,insa pot sa spun ca cele din top sunt preferatele mele.Chiar am ajuns la cele 200 de carti citite din provocarea Goodreads inca nu am de gand sa ma opresc.Imediat o sa va prezint cartile alese pentru aceasta saptamana.
Asta ar fi trebuit sa o fac ieri,insa am avut alte lucruri pe cap.


Niciun comentariu: