miercuri, 26 decembrie 2012

Recenzie:Sea Of Tranquility de Katja Millay.

I live in a world without magic or miracles. A place where there are no clairvoyants or shapeshifters, no angels or superhuman boys to save you. A place where people die and music disintegrates and things suck. I am pressed so hard against the earth by the weight of reality that some days I wonder how I am still able to lift my feet to walk.

Former piano prodigy Nastya Kashnikov wants two things: to get through high school without anyone learning about her past and to make the boy who took everything from her—her identity, her spirit, her will to live—pay.

All Josh Bennett wants is to be left alone, and everyone allows it because they all know his story: each person he loved was taken from his life until at seventeen years old there was no one left. When your name is synonymous with death, people tend to give you your space.

Everyone except Nastya, a new girl in town who won’t go away until she’s insinuated herself into every aspect of his life. But the more he gets to know her, the more of a mystery she becomes. As their relationship intensifies and the unanswered questions begin to pile up, he starts to wonder if he will ever learn the secrets she’s been hiding—or if he even wants to.

The Sea of Tranquility is a rich, intense, and brilliantly imagined story about a lonely boy, an emotionally fragile girl, and the miracle of second chances.

Recenzie:
Toata lumea mi-a spus ca aceasta carte este buna.La inceput am crezut ca poate asa cred ei asta din cauza can nu stiam exact despre ce este vorba.Da,am citit descrierea si cateva recenzii,dar intr-un final am vrut sa o citesc si sa vad daca parerea mea va fi la fel.
Ei bine,au avut dreptate.Aceasta poveste este incredibila si frumoasa.Genul de poveste care iti va frange inima si iti va schimba viata din cauza acelor momente triste,dar la sfarsitul cartii atunci cand te vei gandi la fiecare capitol,la fiecare cuvant  vei realiza ca a meritat.Personajele..Nici macar nu stiu cum sa descriu cate de mult mi-au placut.

Aceasta este poveste lui Nastya Kashikov.O fata distrusa care si-a pierdut identitatea.Nimeni nu stie ce i s-a intamplat acum cativa ani.Nimeni nu stie cum sa o ajute.Dar adevarul este ca ea nu vrea sa fie ajutata.

 La un moment dat am fost destul de confuza din cauza ca nu am stiu de ce Nastya(trebuie sa recunosc ca imi place mai mult numele ei real decat acesta)nu vorbea sau de ce se comporta asa,dar cand am aflat ce i s-a intamplat am ramas fara cuvinte.Da,poate toate acele lucruri pe care le facea erau gresite,dar intr-un fel acele lucruri au salvat-o.Ea nu a meritat ce i s-a intamplat,dar nu poti schimba lucrurile care se intampla.Totul s-a schimbat pentru ea in acel moment si a devenit o alta persoana-ca o fantoma.
 Cu fiecare capitol nu stiam niciodata la ce sa ma astept.
Totul s-a schimbat cand la intalnit pe Josh Bennett.VIata lui Josh nu este perfecta si niciodata nu a fost din cauza ca i-a pierdut pe toti cei pe care ii iubea .A fost destul de puternic sa continue sa traiasca,chiar daca era greu.

 Ceea ce ma facut sa zambesc a fost felul in care Nastya si Josh se purtau cand erau impreuna.Prietenia lor a inceput destul de ciudat,dar mi-a placut ce intorsatura au luat lucrurile de acolo.
Amandoi au un trecut greu care continua sa ii bantuie,dar la ceea ce nu s-au gandit a fost faptul ca se vor salva unul pe altul.Exista carti in care se afla doar un personaj care are nevoie sa fie salvat,in acest caz sunt doua.Mi-a placut cum s-a intamplat totul,chair daca a fost greu si trist.
Au fost momente in care eram fericita-atunci cand Josh si Nastya au inceput sa isi petreaca timpul impreuna.A fost epic doarece amandoi sunt incapatanati si nebuni.Doi oamenii care incearca sa supravietuiasca facand ceea ce cred ei ca este bine.

 Personajele din aceasta carte nu sunt simple si usor de inteles.Fiecare au demonii lor proprii din trecut care nu ii lasa sa continue sa traiasca in pace.Dar cumva in mijlocul lucrurilor triste doi oamenii-doua persoane distruse-ajung sa faca ceea ce au avut nevoie si au asteptat intodeauna.Se salveaza unul pe altul.Ei nu stiau asta.Dar la inceput singurul lucru pe care il stiau era faptul ca nimic nu se va schimba vreodata pentru ei..Dar intr-un final totul s-a schimbat pentru ei.
Stiu ca nu am mentionat toate personajele care mi-au placut,dar exista un personaj despre care nu imi vine sa cred ca nu am scris..
Drew Leighton era cel amuzant sau cel putin asta incerca sa fie.Aproape tot timpul cand am citit despre el mereu gaseam ceva bun sau rau.Mi-a placut de el din cauza lucrurilor pe care le-a facut pentru Josh si pentru Nastya,bineinteles,chiar daca au fost si momente cand as fi vrut sa il pocnesc.Ceea ce conteaza este faptul ca a fost un prieten bun.

Poate toate lucrurile pe care le-am scris mai sus nu sunt importante,dar ceea ce conteaza cu adevarat este ca daca as putea as da mai mult de 5 stele .Aceata carte trebuie sa o citesti si sunt sigura ca nu vei regreta.Eu regret ca am asteptat pana acum...dar acum stiu despre ce este vorba.Si ma bucur.


Citate:


“I know at that moment what he's given me and it isn't a chair. It's an invitation, a welcome, the knowledge that I am accepted here. He hasn't given me a place to sit. He's given me a place to belong.”

***

“I live in a world without magic or miracles. A place where there are no clairvoyants or shapeshifters, no angels or superhuman boys to save you. A place where people die and music disintegrates and things suck.”

***

“We're like mysteries to one another. Maybe if I can solve him and he can solve me, we can explain each other. Maybe that's what I need. Someone to explain me.”

***

“What did you call her?" she ask's but I don't think it's her real question.
"Sunshine," I say, and she smiles like she believes it's perfect and she may be the only person other than me who would think so.
"What is she to you?" she whispers. The real question and I know the answer even if I don't know how to say it.
Drew's muffled voice rises up from the floor before I can respond.
"Family," he says.
And he's right.


***

“I think you and I both know it’s Josh who needs saving. Have a good time tonight.”

***

"When you look at her what do you feel? ... Joy, fear, frustration, longing, friendship, anger, need, despair, love, lust."
"Yes."
"Yes, what?"
"All of it."


***

“Emilia," he says, and when he does, it warms me to my soul. "Every day you save me.”



***

“I wished my mother was here tonight, which is stupid, because it’s an impossible wish.” He shrugs and turns to me, drowning the smile that cracks me every time.
“It’s not stupid to want to see her again.”
“It wasn’t so much that I wanted to see her again,” he says, looking at me with the depth of more than seventeen years in his eyes. “I wanted her to see you.”


***

“And as much as I'm telling her to stay here, I still want her to choose to come with me. To say fuck sanity and healing and closure. To say that I am the only thing she needs to be well and whole and alive. But we both know that's not true.”

***

Niciun comentariu: