joi, 27 decembrie 2012

Merlin..


Am decis sa fac o postare speciala pentru serialul meu preferate care s-a terminat recent.Merlin.
Din pacate sfarsitul nu a fost exact asa cum m-am asteptat,dar avand in vedere tot ce s-a intamplat ma asteptam ca ceva rau sa se intample.Anyway..
Nu mai stiu exact cand am aflat despre acest serial.Da,auzisem despre vrajitorul Merlin si regele Arthur,dar acelea erau doar personajele din filme.Tot ce imi amintesc e ca ma uitam pe un site curioasa sa aflu la ce serial as putea sa ma mai uit.Aproape cu toate cele pe care le urmaream atunci eram la zi,asa ca am vrut sa incep unul despre care nu auzim absolut deloc.Am dat de Merlin..ceea ce pentru mine a fost o surpriza destul de placuta.
Trebuie sa recunosc ca inainte sa ma uit la acest serial nu eram fana mare a filmelor cu regi si servitori sau ceva de genul asta.Mi-am schimbat parerea,dar poate asta are legatura doar cu Merlin.Serialul care ma facut sa rad si sa ma enervez,dar si sa stau ca pe jar din cauza suspansului.
Partea care mi-a placut cel mai mult a fost relatia dintre Merlin si Arthur.Glumele dintre cei doi,felul in care se comportau cand erau impreuna.Da,poate Arthur a devenit rege,insa prietenia dintre el si Merlin era mai mare decat relatia dintre un servitor si rege.Erau ca doi frati-de la inceput pana la sfarsit.
Merlin,desi a facea tot ce putea sa ascunda faptul ca era vrajitor,mereu avea grija ca lui Arthur sa nu ii se intample nimic.La un moment dat mie nu mi-a placut faptul ca Merlin niciodata nu lua credit pentru lucrurile pe care le facea-de cate ori ia salvat viata lui Arthur nici macar eu nu mai stiu,dar treptat am inteles faptul ca Merlin era in stare de orice pentru ca sa il tina pe Arthur in viata.

Mi-a parut rau ca Morgana a devenit rea,dar sincera sa fiu a meritat din plin.Nimic nu ar fi fost la fel daca situatia nu s-ar fi schimbat.

Dupa 5 sezone cu cate 13 episoade am ajuns sa imi doresc sa revad aest serial datorita personajelor si a actiunii care a fost cu adevarat pe placul meu.

Cast-ul a fost unul destul de bun,chiar daca recunosc ca nu am mai auzit de acesti actorii.

Sincera sa fiu ma bucur foarte mult ca am avut sansa sa vad acest serial.

Sezonul 1 Trailer.


Sezonul 2 Trailer.


Sezonul 3 Trailer.


Sezonul 4 Trailer.


Sezonul 5 Trailer.


2 comentarii:

Bia I spunea...

Iupii,un alt fan Merlin :D Şi eu urmăresc acest serial cu mare plăcere.Nu ştiu sigur dacă e adevărat,dar am citit pe un site că s-ar mai face un sezon.Aş fi aşa bucuroasă!:D

Blacky spunea...

Din cate am inteles sezonul 5 este ultimul,dar eu cred ca as dansa de fericire daca as afla ca o sa mai fie inca un sezon.