duminică, 2 decembrie 2012

Divergent...Must Read.

Ati citit seria Divergent?Sau cel putin primul volum?Daca nu,atunci va recomand sa o faceti cat mai repede posibil.
Editura Leda ne-a oferit sansa de a citi aceasta serie.Al doilea volum ,intitulat Insurgent,a aparut recent la noi in tara si din cate am citit s-a cumparat foarte mult la Gaudeamus.
Ei,bine,eu va recomand sa cititi cartile.Mie personal mi-au placut foare mult si de aceea le recomand mereu.
Site de unde puteti comanda cele doua volume:
Divergent(Divergent , #1):
-Leda.
-Libris.(Ro + Eng)
-Elefant.
Insurgent(Divergent,#2)
-Leda.
-Libris.
-Elefant.


Pe blog gasiti recenziile celor doua volume.



2 comentarii:

Sandy spunea...

Ieri am terminat de citit primul volum din seria Divergent :D. Crede-ma de atunci vorbesc numai despre Divergent :))
Divergent e un fel de "must have" in biblioteca!

Blacky spunea...

Exact.Eu am citit primul volum de 2 ori si saptamana asta planuiesc sa il recitesc pana il primesc pe al doilea .