marți, 18 decembrie 2012

Despre Topul 20 si altele..

Asa cum am promis am ajuns sa fac acel top 20.De ce 20?Pentru ca nu pot sa aleeeeg doar 10 sau 5 carti din cele 200 pe care le-am citit in acest an.Da,stiu sunt foarte multe.Sincera sa fiu chiar si eu sunt un pic uimita.Acest o sa il prezint la sfarsitul anului 2012.O sa programez postarea sa apara in noapte de Revelion.
Mai jos o sa gasiti pe scurt parerea mea despre cartile pe care le-am citit in acest an.

In acest an am citit foarte multe povesti superbe care m-au facut sa rad,sa zambesc,sa fiu trista,sa imi doresc sa dau cu cartile de pereti ,dar si sa imi doresc sa fiu in cartea respectiva. Recunosc ca la unele carti am plans,la altele am ras ,la altele m-am enervat-dar intr-un final am ajuns aici in acest punct. Atatea personaje incredibile-rele sau bune- care daca ar exista in viata reala ar schimba absolut tot.
De la carti fantasy pana la cele non-fantasy.Carti romantice,distopice,mitologice si toate celelalte genuri. Genuri care au devenit preferatele mele treptat.

Am avut parte de atatea aventuri incat daca ar trebuii acum sa spun care au fost acum nu as putea.Prea multe..Dar a meritat din plin si nu regret.

Realitatea nu este la fel ca fictiunea.In fictiune te poti pierde foarte usor,asta cand simti nevoia sa uiti de ceea ce se intampla in jurul tau.Eu am simtit nevoia sa fac asta,asa ca probabil de asta am citit atat.Anul acesta nu a fost usor pentru mine,iar cartile m-au ajutat sa uit sau macar pentru cateva ore sa am parte de aventura vietii mele.

Nu este usor sa alegi din 200 de carti doar 20.Jeez,cand ma gandesc la asta ma intreb:" Oare cum o sa reusesc?".
Am prea multe carti preferate.Sunt prea multe povesti minunate.Prea multi autorii care m-au facut sa cred ca totul este posibil.Dar intr-un final trebuie sa fac un efort.
Initial m-am gandit la un top 10-asa cum fac majoritatea bloggerilor,dar avand in vedere ca va trebuii sa pun serii intregi m-am gandit ca de data asta sa fac in felul meu.Da,asa este,sunt serii intregi care au devenit preferatele mele si nu pot alege doar o carte.O sa fie mai usor asa.

Daca stau bine si ma gandesc o sa dureze putin pana cand o sa reusesc sa completez acest top,dar promit ca o sa reusesc.
Probabil cei care au citit foarte multe carti stiu cat de greu este sa faci un asemenea lucru,dar considerand faptul ca in mare parte stiu care sunt cartile mele preferate pana acum sper ca totul o sa iasa ok.


Topul 20 asa cum am scris la inceputul postari o sa apara in noaptea de Revelion.Pana atunci poate mai imi schimb parera despre anumite,cine stie.

Niciun comentariu: