duminică, 2 decembrie 2012

“And if we burn, you burn with us!”

 
Cu cat vad mai multe poze de la filmarile "Catching Fire",cu atat imi doresc ca timpul sa treaca mai repede ca sa vad filmul!Recent am revazut "The Hunger Games'' si mi-am propus sa recitesc cartile in curand.Desi le-am citit o data,vreau sa le recitesc ca sa fac recenziile.Poate pana la urma o sa fac recenzie si la film.Nu m-am hotarat inca deoarece nu am mai facut recenzie la film pana acum,asa ca s-ar putea sa imi fie un pic greu.
Oricum..dupa pozele pe care le-am vazut pana acum filmul ''Catching Fire'' se anunta sa fie mult mai bun decat primul.Pai il avem pe Finnick!Ceea ce o sa fie epic.
Momentan din cate am inteles se filmeaza in Hawaii.
O sa pun in curand pozele pe care le-am vazut.Pe mine personal m-au facut foarte curioasa sa aflu care scene sunt.Chiar trebuie sa recitesc cartile poate asa imi dau seama.
Scena de mai sus nu este din Catching Fire,ci din Mockingjay-dar mi-a placut.Este fan made.
Voi ce parere aveti?Sunteti nerabdatori sa vedeti acest film?

Niciun comentariu: