luni, 19 noiembrie 2012

Why?Because it's Monday! #5




Ei,uite ca am ramas in urma la aceasta rubrica,dar am un motiv destul de bun.

Astazi ma gandeam sa postez un pic despre Breaking Dawn part 2.

Cand am vazut filmul-nu am fost la cinema,asa ca a trebuit sa vad o versiune CAM si in spaniola.Nu ma deranjat asta.Nu am avut rabdare sa astept pana cand aparea o versiune mai buna si nu am avut cum sa ma duc la cinema .Sincera sa fiu ma bucur ca nu am asteptat.

Cum am ramas dupa ce am vazut filmul?

Speechless!

Dap.Mi-a placut foarte mult si consider ca este cel mai reusit film din toata seria.Nu din cauza ca Bella este vampir..ci din cauza a ceea ce s-a intamplat in tot filmul.Pot sa spun ca pe durata filmului de fiecare data mi s-a facut pielea ca la gaina.De ce?Habar nu am!
Mackenzie Foy este perfecta pentru rolul care la avut in film.Pe langa faptul ca este foarte frumoasa este si talentata.
Au fost si momente amuzante,dar ceea ce mi-a placut foarte mult a fost confruntarea finala cu Volturi
Probabil unii dintre voi ati auzit/citit ca moare cineva.Eu va recomand sa va uitati la film si veti afla ce se intampla cu adevarat.
Eu sunt si acum socata.Nu m-am asteptat ca ultimul film din aceasta serie sa fie atat de bun!
Superb cred ca e cuvantul pe care l-am folosit cand am descris prima oara filmul.
Din pacate s-a terminat,dar asta nu inseamna ca fanii Twilight vor uita aceasta poveste minunata de iubire dintre Bella si Edward.

Voi ati vazut filmul?Daca da,ce parere aveti?

***
Si acum putin despre carti..
Astazi am vazut noile coperti de la cele trei carti din trilogia Stapanul Ineleor.Noile editii sunt in curs de aparitie la editura Rao.
Eu cred ca arata mai bine decat cele vechi.Eu in biblioteca le am pe cele aparut impreuna cu revista adevarul.Le-am citit pe toate trei si consider ca sunt mai bune decat filmele,dar trebuie sa recunosc ca fiecare are farmecul lor.Nu intodeauna filmele intrec cartile.
E cam imposibil ,nu?



Ati citit trilogia Stapanul Inelelor?Ce parerea aveti despre copertile noi?

2 comentarii:

Anny spunea...

Eu inca nu am vazut filmul, dar ma duc maine...abia astept sincer :X

Cat despre noile coperti de la LOTR imi plac foarte mult. Imi placeau si cele vechi, dar astea parca au ceva special :D Si eu le am tot pe cele de la Adevarul, si le-am citit evident. Mi-au placut foarte mult, dar nu stiu daca sunt mai bune decat filmele. Sa spun, ca in opinia mea, sunt la egalitate, si asta in conditiile in care filmele le consider unele dintre preferatele mele si le-am vazut de nenumarate ori :D

Blacky spunea...

Si eu am vazut de foarte multe ori filme,dar de cand am citit cartile am considerat ca sunt mai bune.
Da,in filmele au fost foarte faine si mi-a placut cast-ul.
De ce mi-au placut cartile mai mult?Pentru ca au fost descrise peisajele si toate acele scene superbe.Bineinteles,nu este la fel ca si in film,dar parca este o diferenta mare intre ati imagina ceva si a vedea ceva ecranizat din punctul lor de vedere.