luni, 26 noiembrie 2012

Why?Because It's Monday! #6




Mai este o luna si patru zile pana la sfarsitul anului..Well,timpul trece repede si parca vad ca maine-poimaine o sa inceapa sa ninga.Eu nu ma supar,chiar imi doresc asta.
Nu sunt o mare fana a iernii,dar atunci cand ninge pentru prima oara mereu sunt fericita..De ce?Sincera sa fiu nu stiu.

Cei care aveti cont pe Goodreads intrebarile mele sunt:Cate carti ati citit anul acesta?Sau cate carti ati planuit sa cititi?
Pe Goodreads este 2012 Reading Challenge.O provocare unde fiecare user isi alege cate carti si-a propus sa citeasca intr-un an.
Ei ,bine,sunt curioasa daca voi ati completat aceasta provocare.

In cazul meu a trebuit sa ii dau update recent.La inceputul anului mi-a propus sa citesc doar 150 de carti.Am ajuns si acolo,dar treptat numarul a urcat asa ca am dat update pana la 200.

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Oana has read 183 books toward her goal of 200 books.
hide
Dovada se afla mai sus.
Am citit foarte mult anul acesta,dar in Ianuarie 2013 s-ar putea sa se schimbe totul..dar pana atunci o sa profit.

***
 Dupa cum ati vazut anul 2013 este anul ecranizarilor.City Of Bones,The Host,Beautiful Creatures,Catching Fire si nici nu mai sunt sigura care carti au mai fost anuntate.
Filmul pe care abia astept sa il vad este City Of Bones.De cand am vazut trailerul stau ca pe jar..
La The Host,trebuie sa recunosc ca nu am citit cartea..ceea ce sper sa o fac in curand.
Beautiful Creatures-trailerul este destul de ok.Mi-a placut cartea.Dar nu sunt sigura de cast...
iar Catching Fire-este pe locul 2 in topul meu de filme pe care trebuie sa le vad,dar mai e mult pana apare.
Voi ce film  doriti sa vedeti in 2013?
Daca timpul o sa treaca la fel de repede ca pana acum,atunci nu ma plang.Sper ca anul 2013 sa fie un an mult mai bun.Cine stie.Poate avem noroc si o sa avem parte de multe surprize.

***

Cam atat pentru astazi ,dar nu uitati de intrebarile mele.

Cei care aveti cont pe Goodreads intrebarea mea este:Cate carti ati citit anul acesta?Sau cate carti ati planuit sa cititi?
Voi ce film doriti sa vedeti in 2013?

6 comentarii:

ank_adaus spunea...

M-am inscris,insa foarte tarziu, prin septembrie, de aceea nu mi-am stabilit un tel foarte inalt decat vreo 20-30 de carti...ramane de vazut daca timpul imi va permite sa-l ating; dupa serv si sala de fitness nu am tot timpul starea de spirit necesara...

roxtao spunea...

Doamne, ma gandeam ca eu citesc destul de repejor, dar cand am vazut ce numar ai pus tu, m-ai lasat fara cuvinte!
La mine e asa: 106 of 110 (96%)
Mai am putin :)
Anul viitor poate reusesc si eu sa ajung la numarul tau ^_^

Blacky spunea...

Eu am avut prea mult timp liber si de asta am reusit sa citesc atat de mult.Pe langa lucrurile pe care le-am facut prin casa,am terminat scoala..asa ca nu prea am avut altceva de facut.

Asta s-ar putea sa se schimbe din ianuarie.S-ar putea ca numarul de carti sa scada.Cine stie.

roxtao spunea...

Ah, m-ai mai linistit atunci :D

Anny spunea...

Wow eu sunt mic copil pe langa voi 2 :)) Deocamdata am citit 51 de carti (desi cateva dintre acestea sunt mici povestioare din serii) si acum o citesc pe a 52-a. Sper sa ajung si eu la 55 :D
Anul viitor cred ca o sa citesc si mai putine, avand in vedere ca sunt ultimul an la facultate, deci urmeaza licenta si pe urma, sper eu, serviciu... Dar gasesc eu timp si pentru citit :D

Hmm si in privinta filmelor, astept The Host si Chatching Fire pentru ca sunt singurele carti pe care le-am citit din cele enumerate de tine. Dar mi s-a parut foarte interesant si trailer-ul la City of Bones, cel de la Beautiful Creaturea nu prea m-a convins...
Daaaar pana sa vina anul urmator, astept The Hobbit :X Am vazut zilele acestea niste filmulete pe youtube, preluate cred de pe blogul lui Peter Jackson, cu imagini de pe platourile de filmare, despre productie, post-productie etc si m-a apucat asa o nostalgie :)) Abia astept sa vad iar imagini din acel univers minunat :X

Blacky spunea...

Crede-ma ca si cele 51 de carti pe care le-ai citit sunt destule sau cel putin mie asa mi se pare.
Si in cazul meu s-ar putea ca anul viitor sa citesc mai putine..cine stie.
Dar la mine cum se aduna cartile si sunt foarte multe pe care vreau sa le citesc imi este greu sa le ignor asa ca ma apuc sa le citesc.
Si eu am fost foarte uimita cand am vazut cate carti am citit..chiar si acum sunt.