joi, 15 noiembrie 2012

Trailer City Of Bones si primul poster oficial.

Stiu ca am lipsit foarte mult dar va asigur ca am avut un motiv foarte bun.O sa incerc sa postez informatiile pe care le-am strans pana acum.
Astazi am vazut trailerul de la filmul City Of Bones!Pur si simplu nu imi vine sa cred.Sunt sigura ca acest film o sa fie foarte fain.Trailerul-nici macar nu am cuvinte sa il descriu,dar pot sa va spun ca l-am vazut de vreo 3 ori.
Cei care inca nu ati citit seria Instrumente Mortale sau cel putin primul volum,Orasul Oaselor,va recomand sa o faceti inainte sa apara filmul.Eu am citit cartile toate(la noi in tara au aparut doar primele trei volume la editura Leda) si va asigur ca nu o sa regretati.
Acum revenind la trailer.Au fost cateva scene pe care le-am recunoscut din carte si pot sa spun ca sunt multumita de cum au fost in trailer.
Recunosc ca nu am fost multumita la inceput din cauza ca l-au ales pe Jamie sa joace rolul lui Jace,dar dupa ce am vazut in trailer pot sa spun ca o sa imi schimb total parerea cand o sa vad filmul!


Prima poza aparuta din trailer este cu actrita Lily Collins,iar personajul pe care il interpreteaza in film se numeste Clary Fray.


Avem si poster oficial!Posterul oficial City Of Bones este as putea sa spun perfect.Nu este foarte complicat,insa doar o data sa te uiti la el si (daca ai vazut trailerul sau ai citit cartile) o sa realizezi ca este pe scurt imaginea perfecta.
Si acum daca tot am mentionat de vreo cateva ori cuvantul trailer cred ca ar fi momentul sa il pun.Nu o sa mai scriu prea mult.Tot ce pot sa va recomand este sa il vizionati si sa imi spuneti ce parerea aveti.
Mie mi-a placut si sunt de parerea ca City Of Bones o sa fie filmul anului 2013.

Niciun comentariu: