luni, 19 noiembrie 2012

Divergent:Tris si Tobias!

Acum ca stim cine o sa interpreteze rolul Tris Prior in Divergent,ma intreb oare cine va fi ales pentru Tobias..
Fanii Divergent au parerile lor..Pe Tumbrl gasiti  poze cu citate si urmatorii actori:Colton Haynes ,Steven R. McQueen,Drew Roy sau Max Irons .
Sunt multe poze fan-made care sunt chiar foarte reusite..E cam greu sa alegi un singur actor pentru acest rol,insa daca ar fi dupa mine eu l-as alege pe Drew Roy sau pe  Steven R. McQueen.
Nu am nimic impotriva lui Colton sau Max,ba chiar recunosc ca amandoi sunt actori foarte buni si au avut roluri destul de interesante.
De ce Drew?De cand am vazut serialul Falling Skies mi-a placut foarte mult de el si cand am citit seria Divergent m-am gandit ca pentru mine el este Tobias.
De ce Steven?Pentru ca imi place foarte mult cum joaca in serialul The Vampire Diaries.

Well,bineinteles cine stie pe cine vor alege ei..


"That’s why you like me!’ I exclaim. ‘Because you’re not very nice either! It makes so much more sense now."


Sper ca in curand sa aflam actorul norocos.


Voi ce actor ati vrea sa interpreteze acest rol?

Un comentariu:

Rose ღ spunea...

Sunt foarte curioasa :) Eu sper ca Max Irons sa-l joace pe Four ^^