luni, 22 octombrie 2012

Why?Because It's Monday! #4



Inca un inceput de saptamana care,sper eu ,va aduce doar momente frumoase.Dar,hei,cine stie..
Momentan o sa incerc sa ma gandesc la ziua de astazi,mai departe ce o sa fie o sa fie.Lunile astea nu vor fi prea usoare pentru mine,dar o sa incerc sa tin pasul.
Am avut cateva idei pentru aceasta postare,insa le-am uitat imediat cum am inceput sa scriu.Mda!Asta mi se intampla tot timpul.Nu este ceva nou..dar m-am obisnuit.

Postarea de astazi m-am gandit sa o dedic recomandarilor,dar o sa mentionez si cartile pe care am de cand sa le citesc in aceasta saptamana.Avand in vedere ca se apropie Halloween-ul vreau sa va recomand ceva.

Recomandare:

Film:
Pentru cei care inca nu ati vazut filmul The Nightmare Before Christmas va recomand sa o faceti.Este o animatie superba care mie imi place foarte mult.Iar melodiile sunt..Nici nu am cuvinte sa le descrie.
In orice caz,cand am vazut prima oara The Nightmare Before Christmas mi-a placut enorm de Jack.Arata el mai ciudat dar povestea lui este foarte faina.Filmul a aparut in anul 1993.
Cele doua melodii care mi-au placut cel mai mult sunt This is Halloween si What's This.Pe youtube gasiti si cover-ul de la ele cantate de Panic!At the disco si Fall Out Boy. Mai jos gasiti trailerul filmului si descrierea.


Jack Skellington, regele-dovleac al tinutului Halloweentown, s-a plictisit sa faca acelasi lucru de sarbatoarea Halloween-ului, asa ca, atunci cand intamplator da peste tinutul Christmas, se hotaraste sa inlocuiasca sarbatoarea lor cu Craciunul. El crede ca rapindu-l pe Mos Craciun si preluand sarcina acestuia, aceea de a imparti cadouri copiilor, va reusi sa se descurce, iar lucrurile vor fi foarte simple, dar se inseala amarnic.



Carte.

Cartea-de fapt cartile pe care vreau sa le recomand sunt: Alice in Zombieland de Gena Showalter si seria Crash de Nicole Williams( Nu are legatura cu Halloween-ul,dar este o serie superba!)


Recent am terminat al doilea volum din seria Crash de Nicole Williams si trebuie sa spun ca am stat pana noaptea tarziu( nu mai stiu cat era ceasul cand m-am pus sa ma culc >.<) doar ca sa termin cartea.Mi-a placut foarte mult!Acum abea astept sa apara volumul 3.Poate-Nu poate- sunt sigura ca o sa fac recenziile in curand.Dar pana atunci mai este.
De Alice in Zombieland tot am scris pana acum pe blog.Cred ca am mentionat despre cartea asta de o mie  de ori.Nici eu nu mai stiu!Pfft!In orice caz este recomandarea mea pentru perioada asta.

Reminder:Campanii de publicare de pe blogul Carti Cu Colti.

Cu ocazia asta vreau sa va reamintesc de cateva campanii de publicare de pe blogul Carti Cu Colti.Gasiti pe acest blog cateva poll-uri la care va propun sa votati DA sau NU in functie de ceea ce credeti despre ceea ce o sa scriu mai jos sau daca ati citit cartile.
Cartile pentru care se desfasoara campaniile de publicare pe blogul Carti Cu Colti sunt:The Premonition de Amy A. Bartol,seria Covenant de Jennifer L. Armentrout , From What I Remember de  Stacy Kramer, Valerie Thomas , Shut Out de Kody Keplinger,The Duff de Kody Keplinger , Pushing the Limits de Katie McGarry,Catching Jordan de Miranda Kenneally ,seria Charley Davidson de Darynda Jones ,Darklight de Darynda Jones si recent adaugata la campanie este seria Thoughtless de S.C .Stephens.
Majoritatea dintre aceste carti le-am citit si unele chiar au recenzii pe blog.Pot sa spun ca sunt toate superbe si ca merita sa primeasca o sansa.Avand in vedere ca majoritatea sunt non fantasy ,trebuie sa mentionez faptul ca la noi in Romania 90% sau poate chiar mai putin sunt publicate doar carti fantasy.
Daca inca nu ati citit nici o carte din cele de mai sus va sfatuiesc sa le cautati in format electronic si sa le dati o sansa.
Pana acum am incercat sa pun la punct toate recenziile,dar se pare ca sunt prea multe si am prea putin timp!Eh..o sa rezolv asta in curand.


Pareri si intrebari.
Voi ce carti sau filme imi recomandati pentru aceasta perioada?Sa aiba legatura cu Halloween-ul.

Ce campanii de publicare sustineti?Si daca sustineti vreuna ,ce parere aveti despre cartea respectiva?

10 comentarii:

Julia Ivashkov @Carti cu Colti spunea...

My bloody Valentine, Texas Chainsaw massacre, The hills have eyes,I spit on your grave.

Blacky spunea...

Am vazut My Bloody Valentine cand a fost la TV.Cred sa sambata.A fost destul de ciudat.

Krisz spunea...

Aveam si eu primele 2 volume din seria Crash, salvate de mai demult, dar eu le aveam cu cealalta varianta de coperti, si abia acum mi-am dat seama de care carti vorbesti.
Cred ca e prea mult spus ca 90% din cartile de la noi sunt fantasy, poate doar la Leda asta, ca in rest, la celelalte edituri..vezi mai rar carti fantasy. Cum e Humanitas, Polirom, Litera, si altele..

Blacky spunea...

Ai dreptate.Probabil nu sunt eu atenta la ceea ce publica celelalte editurii.Se mai intampla.

Krisz spunea...

Mare parte din celelalte edituri publica carti de care nu a auzit nimeni :)). Din pacate..

Blacky spunea...

Sincera sa fiu m-am obisnuit atat de mult cu cartile care sunt publicate la editurile Leda,Rao si Litera,incat le-am ignorat pe celelalte.

Krisz spunea...

Dar oricum nu prea vezi sa se publice Young Adult Contemporany Romance la noi, cum sunt mare parte din cartile propuse in campanii de publicare. Si e trist, pentru ca sunt superbe aceste carti, si acest gen, mai ales.

Blacky spunea...

Da,ai dreptate.Este pacat.Daca editurile ne-ar luat in considerare mai mult recomandarile si recenziile,poate lucrurile s-ar schimba.

Krisz spunea...

Asa este. Am o perioada de cand numai Contemporany fiction citesc, sau predominant asta, si sunt uimita mereu de cat de frumoase sunt cartile si cate ai de invatat. Te uimesc prin simplitatea lor, deoarece nu ai parte de asa multe aventuri ca in cele fantasy, dar sunt profunde si emotionante mare parte dintre ele.

Blacky spunea...

Sunt foarte multe carti de genul acesta care merita citite.Daca am reusi cumva sa facem in asa fel incat sa aratam tuturor ca mai exista si alt fel de carti care nu sunt fantasy si merita sa le citesti,poate am reusit sa atragem atentia editurilor.In general oamenii se feresc de aceste carti din cauza ca sunt prea emotionante.Eu cred ca sunt superbe.Da,unele m-au facut sa plang si recunosc asta.Dar a meritat din plin.