luni, 15 octombrie 2012

Why?Because it's Monday! #3




De rubrica Why?Because It's Monday am cam uitat asa ca m-am gandit sa incep sa postez din nou la ea.E vorba despre cartile pe care le citesc,dar si despre cateva lucruri care o sa se intample in viitor pe blog.
Poate nu am cine stie ce noutati,dar avand in vedere ca am cam tras chiulul incerc sa imi revin.

Saptamana asta mi-am propus sa termin: Cursed de Jennifer L. Armentrout,Ironskin de Tina Connolly si Naluca si naucul de Stacey Kade.Pe langa asta m-am apucat sa scriu recenziile de la : Death and the girl next door de Darynda Jones si Crescendo de Becca Fitzpatrick.O sa fie o saptamana plina cu recenzii.Sper.

Cea mai noua recenzie a mea postata pe blog este: Alice in Zombieland.Carte in format electronic la care ma gandesc sa fac si un giveaway.Sunt sigura ca daca ati citit recenzia si va placut doriti sa cititi si cartea ,nu?

Ei bine,inca ma mai gandesc.Probabil in viitor o sa incep sa fac mai multe concursuri cu carti in format electronic.Depinde de situatie.Dar pana atunci va reamintesc de concursul cu semne de carte de pe blog: Giveaway.

Acum am trei intrebari pentru voi:

Ce carte cititi?
Care este ultima carte citita?
Si ce carte imi recomandati?(Nu conteaza genul)

3 comentarii:

furelise spunea...

Momentan citesc "Ghici pe cine iubesc eu?", ultima carte citita esteeee.. "Proscrisii" de Corut, si de recomandat, iti recomand The shining (de Stephen King), daca ai citit-o, iti recomand seria Fetele Gallagher (mie mi-au placut cartile:D), Scoala fricosilor, sau Legaminte de Ally Condie ( care se aseamana putin cu Jocurile foamei)

Sabrina spunea...

Momentan nu citesc nimic ca de abea am terminat o serie superba care ti-o si recomand-asta daca iti place genul- si anume cele doua volume din seria Crossfire de Sylvia Day. Eu una nu m-am putut opri din citit si le-am terminat in 2 zile, din pacate :(

Blacky spunea...

@Furelise:Sincera sa fiu nu am citit nici o carte scrisa de Stephen King.Recunosc ca sunt curioasa.Am auzit multe lucruri bune despre cartile lui.De seria Fetele Gallagher am auzit,dar nu mi-am cumparat seria.si Legaminte am citit-o.

@Sabrina:Am citit si eu cartile.Mi-au placut.


Multumesc pentru recomandari!