marți, 16 octombrie 2012

The Lost Prince de Julie Kagawa-Uk Cover!

Cei de la Mira Ink au postat pe facebook coperta din Uk a cartii The Lost Prince de Julie Kagawa.Mie imi place cum arata,dar trebuie sa recunosc ca prefer cealalta varianta.Sunt o mare fana a autoarei si ador toate cartile pe care le-a scris pana acum.Pe blog gasiti recenziile la The Iron King si The Lost Prince.Incerc sa le fac si pe celelalte ,dar se pare ca trag de timp..ceea ce nu imi place!O sa incerc sa rezolv problema cat mai repede.Pana atunci ..


Ce parere aveti de coperta?

2 comentarii:

Sabrina spunea...

Sincer coperta mi se pare putin cam incarcata, dar arata bine. La fel ca si tie, Julie Kagawa mi se pare o scriitoare foarte buna. Ar fi bine daca ar aparea si la noi pe piata pt ca sunt sigura ca s-ar cumpara cartile ei.

Blacky spunea...

Cred ca as dansa de fericire daca as afla ca seria Iron Fey o sa fie publicata la noi in tara.Nu sunt sigura care isi doreste asta.Daca are succes in strainatate sunt 100% ca si la noi o sa aiba.Dar cine stie daca vreo editura o sa faca asta.
Eu imi doresc foarte mult sa apara la noi.