marți, 16 octombrie 2012

Recenzie:Tradari de Lili St.Crow.


DRU ANDERSON

Departe de a fi vreun înger

Gata! Până aici cu fetiţa drăguţă!

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede.

Sărmana Dru... Părinţii ei au dispărut cu multă vreme în urmă. Graves, prietenul ei cel mai bun (şi singurul!), a fost muşcat de un vârcolac. Şi tocmai a aflat că sângele care îi circulă şi ei prin vene nu este în totalitate uman. Christophe, misteriosul şi chipeşul ei salvator, o ţine ascunsă la o şcoală secretă pentru djamphiri şi vârcolaci adolescenţi. O problemă ar fi că Dru este singura fată de acolo. Vestea proastă: instinctul ucigaş îi spune că unul dintre colegi vrea să o vadă moartă.

Cu toţi ochii aţintiţi asupra ta, să descoperi un trădător în Ordin nu e tocmai un lucru care poate rămâne fără urmări…



Recenzie:

Am primit aceasta carte de la Libraria Online Libris pentru recenzie.Multumesc!

In al doilea volum din seria Altfel de Ingeri,intitulat Tradari,povesta continua plina de alte peripetii.
Se presupune ca Dru ar fi trebuit sa fie in siguranta la scoala in care se afla,insa nu este adevarat.
Recunosc ca a fost o carte destul de interesanta si ,la fel ca si primul volum din serie,a avut multe detalii complexe.
Autoarea de data asta ne-a oferit mai multe informatii despre djamphiri si varcolaci-amanunte pe care nu le-a oferit in primul volum.
Am fost foarte surprinsa de schimbare pe care a decis sa o faca autoare in legatura cu varcolacul Ash-cel care il muscase pe Grave.A fost destul de ciudat,dar intr-un fel ma bucur.Mai bine aliat,decat inamic.

Au fost putine personaje noi care nu mi-au placut,insa cea care este in fruntea listei este Anna.Atitudinea ei a fost destul de urata si faptul ca incerca sa o convinga pe Dru ca fuseste mintita de Christophe nu mi-a placut deloc.
Desi au fost momente in care nu mi-a placut deloc felul in care gandea Dru,am ajuns sa cred ca in mare parte felul in care actiona ea era bun,insa cateodata era clar ca nici ea nu mai stia ce sa faca.
Mi-a placut felul in care a evoluat Graves.Din pustiul speriat din primul volum la loup-garoul hotarat sa ajute pe toti si sa nu lase pe nimeni in urma.In special pe Dru.
Lumea creata de Lili este plina de pericole si minciuni.O lume in care Dru trebuie sa lupte ca sa ramana in viata.Dar ea este pe punctul de a afla cine a tradat-o pe mama ei.Oare va afla?Va continua sa fuga sau sa lupte impotriva lui Sergej cu ajutorul lui Christophe si Graves?

O carte plina de secrete,minciuni si actiune.Cel mai bun mod de ati petrece ziua.


Nota mea:5/5.

2 comentarii:

Sabrina spunea...

Foarte buna recenzia, felicitari! Acum ma apuc si eu de cartile acestea:d

Blacky spunea...

Multumesc si sper sa iti placa cartile!:)