miercuri, 3 octombrie 2012

Recenzie:Initierea de Richelle Mead.


Initierea de Richelle Mead.

Nota mea: 5/5.

Editura : Leda.

Pagini: 384.







De fiecare data cand incep o carte imi dau seama de la inceput daca o sa fie buna sau nu.Ei bine,in cazul acesteia trebuie sa recunosca ca a fost extraordinara.
Intierea de Richelle Mead este continuare-as putea sa spun perfecta.O carte plina de surprize,actiune si nebunie.Nebunie-cuvantul perfect pentru a-i descrie uneori actiunile lui Rose.De ce?Nu pot sa explicat exact de ce cred asta,insa felul in care actioneaza uneori fara sa se gandeasca de doua ori mi s-a parut intodeauna o nebunie.

Personajele noi,adica Jeanine,Tasha si Adrian Ivashkow,mi-au lasat o parere destul de buna.Mi-a placut de Tasha din cauza ca incerca sa faca ce era mai bine pentru moroi,chiar daca nu toata lumea era de acord.Iar Adrian-ei bine,este imposibil sa nu iti placa de Adrian si de atitudinea lui fermecatoara.Jeanine,chiar daca e mama lui Rose pot sa spun ca uneori nu mi-a placut de ea din cauza comportamentului ei fata de Rose,insa ca si gardian ma lasat fara cuvinte.

Aceasta carte are destula actiune,este plina de decizii pripite si rezultate destul de neplacute.
Mi-a parut rau ca tocmai Mason ajunsese in halul ala,dar uneori este nevoie si de sacrificare unui personaj ca povestea sa fie mai palpitanta.

Richelle Mead inca o data ne-a arata ce inseamna pentru un dhampir sa-i protejeze pe moroi sau sa ucida strigoii.Este o lupta constanta pentru supravietuire care continua sa devina din ce in ce mai complicata,insa Rose Hathaway-desi uneori pare destul de imatura-reuseste mereu sa salveze ziua.

Mi-a placut foarte mult combinatia pe care a facut-o Richelle.Bataie.Iubire.Gelozie.Vise.Moarte.Acele intamplari tipice pe care le intalnesti in aproape toata cartile au fost amestecat in asa fel incat sa creeze o poveste care te lasa fara cuvinte.



2 comentarii:

Duduş spunea...

Chiar m-ai facut curioasa cu aceasta recenzie:-? s-ar pueta sa-mi achizitionez cat de curand cartea:">

Blacky spunea...

Eu iti recomand sa citesti seria Academia Vampirilor.Chiar merita!Toata lumea are o parere foarte buna despre aceasta serie.