miercuri, 17 octombrie 2012

Recenzie:Crescendo de Becca Fitzpatrick.


O intrigă de coșmar, un mister copleșitor, un înger păzitor de temut...

Nora ar trebui să știe că viața ei este departe de a fi perfectă. Deși cu ajutorul lui Patch, iubitul și îngerul ei păzitor, a scăpat cu viață dintr-o serie de incidente cu totul neobișnuite, primejdia e departe de a fi trecut. Relația cu Patch nu este în cel mai bun moment al ei, iar Marcie Millar pare mai hotărâtă ca oricând să-i facă Norei viața un coșmar. De parcă nu ar fi de-ajuns, un nor dușman încearcă să o distrugă, iar moartea tatălui ei rămâne în continuare un mister. Cum Patch nu numai că nu îi răspunde la întrebări, dar pare chiar să-i stea în cale, Nora se vede nevoită să afle răspunsuri de una singură.

Nu se anunță o vară prea tihnită, nu-i așa?


Recenzie:

In Crescendo lucrurile devin si mai serioase,sau mai bine spus mai complicate.
Autoarea Becca Fitzpatrick complica relatia dintre Patch si Nora ca apoi sa ne ofere un sfarsit destul de socant.
Am avut indoieli la inceput in legatura cu aceasta carte.M-am asteptat ca totul sa fie usor,dar nu a fost.
Cand vine vorba de Patch si Nora e cam greu sa crezi ca totul va fi usor intre cei doi.
In aceasta carte se pune baza mai mult pe moartea lui Harrison Gray si tradare,dar si pe nevoia lui Patch de a evita sa fie trimis in iad.
Nora intodeauna mi s-a parut un personaj incapatanat.In acest volum dovesdeste acest lucru facand cateva lucruri destul de nebunesti.
La inceput dupa ce am citit primul capitol nu prea mi-a placut intorsatura pe care a luat-o povestea.Am fost un pic confuza.Ma gandeam ca poate e o gluma,dar cu timpul cu cat citeam mai mult cu atat am ajuns sa cred ca ceva buna sau rau urma sa se intample.
Ei bine,ce s-a intamplat nu a fost chiar ceea ce m-am asteptat.
Personajul cel noua,Scott Parnell,desi nu a fost unul dintre preferatii mei a avut un rol destul de important in toata povestea asa ca i-am tolerat prezenta.
Ceea ce nu m-am asteptat deloc a fost ceea ce a facut Rixon.Sincera sa fiu mie in primul volum mi-a placut de el si l-am considerat unul dintre cei buni.Acum ca stiu adevarul totul se schimba.
Inca o data adevarul iasa la suprafata.Oricat de dureros este,Nora trebuie sa se obisnuiasca cu gandul ca barbatul care a crescut-o nu este cine credea ea.
Sfarsitul volumului ma lasat fara cuvinte.Fix cand Patch a reusit sa spuna cele doua cuvinte importante totul se complica si mai rau.

"Oare ce se va intampla in continuare?".Asta a fost intrebarea care am repetat-o in gand dupa ce am terminat cartea.
Lupta dintre Nefilimi si Ingerii Cazuti abia a inceput.Va reusi Nora sa afle tot adevarul?Ce se va intampla cu ea si Patch?

Raspunsurile se afla in a treia carte: Tacere.



Nota mea:5/5.

8 comentarii:

Sabrina spunea...

Am primele doua volume dar sincer nu le-am citit. Am crezut ca sunt aproximativ la fel ca cele ale Lauren Kate, dar se pare ca m-am inselat. Alta carte care mai determinat sa o citesc. Multumesc! :D

Blacky spunea...

Ingerul Noptii si Damnare sunt doua serii diferite.Nu sunt la fel.Da,ambele au ingerii cazuti si poate in unele parti o sa ti se para ca au legatura,dar nu.Mie imi plac ambele serii si crede-ma ca dupa parera mea sunt complet diferite.

Ma bucur ca ti-a placut recenzia si iti recomand sa citesc aceasta serie.

De asemenea pe blog gasesc recenziile celor 3 volume din seria Damnare care au aparut la noi in tara.

Sabrina spunea...

O sa le citesc. Seria Damnarea am citit-o, chiar mi-au placut cartile! Multumesc pt recomandare :D termin cartile de care m-am apucat acum si apoi le voi citi si pe cele ale Becca Fitzpatrick.
Am foarte multe de citit si prea putin timp din pacate :))

Blacky spunea...

Da,as putea sa spun si eu acelasi lucru.Sincera sa fiu eu nu stiu de care sa ma mai apuc.Incerc sa aleg maxim 5 carti pentru o saptamana,ca sa nu mai incep prea multe o data.

Sabrina spunea...

Tu macar ai un scop de le citesti :) Acum ma chinui sa citesc Alice in zombieland, Georgina Kincaid ca nu am terminat seria. Am cumparat fff multe carti intr-o perioada scurta si nu am mai avut timp sa le citesc. Apropo, o intrebare daca nu te deranjeaza, tu de unde iti cumperi cartile in engleza? Bookdepository?

Blacky spunea...

Din pacate majoritatea cartilor pe care le citesc sunt ebooks-momentan nu am cum sa imi cumpar carti din strainatate(as face asta fara sa ma gandesc de doua ori daca as putea).

Alice in Zombieland am devorat-o pur si simplu.Mi-a placut la nebunie.Iar Georgina Kincaid nu am citit seria.E buna?

Sabrina spunea...

Te deranjeaza daca vbm pe fb? Cred ca ar fi mai usor :)

Blacky spunea...

Sigur.Nu ma deranjeaza.