duminică, 14 octombrie 2012

Recenzie:Altfel de Ingeri de Lili St. Crow.

DRU ANDERSON NU SE TEME DE ÎNTUNERIC, DEŞI AR TREBUI.

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută – totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…




Recenzie:

Altfel de Ingeri este o carte foarte interesanta cu un subiect destul de tentant care mi-a atras atentia de la prima pagina.Sincera sa fiu desi nu prea mi-a placut faptul ca este foarte multe descriere am continuat sa citesc cartea pana am terminat-o.

Actiunea a fost destul de interesanta ,insa avem parte si de mult suspans sau poate mie mi s-a parut asta din cauza amanuntelor complexe pe care personajul principal le oferea de fiecare data.
Este prima care pe care o citesc in care gasesc atatea detalii despre fiecare pas pe care personaul principal il facea.Desi as fi preferat atlceva,pot sa spun ca a fost o schimbare destul de buna.
Personajele mi s-au parut destul de placute.Mi-a placut foarte mult felul in care gandea Dru si faptul ca era mereu precauta.Incerca mereu sa faca totul bine,chiar daca existau metode mult mai simple.
Graves a fost preferatul meu de la inceput.Atitudinea lui si faptul ca a ajutat-o pe Dru cand avea nevoie a fost ceea ce ma facut sa-mi schimb complet parerea despre el.Iar Christophe-desi este unul dintre cei buni,nu prea mi-a placut de el.
Subiectul  este unul destul de bun.Mi s-a parut destul de ciudata faza cu djamphiri si nosferatu.Bineinteles, asta din cauza ca este prima data cand intr-o carte pe care o citesc se foloseste termenul djamphir in loc de vampir.Dar a fost bine.Surprinzatorde bine.
In general nu imi prea plac cartile cu descriere multa.Altfel de Ingeri este o exceptie.Mi-au placut detaliile si consider ca s-au potrivit perfect.
Este genul de carte care te tine in suspans in unele scene,iar in altele te face sa zbieri.
Un djamphir,un loup garou si o svetocha-destul de original daca stau bine si ma gandesc.
Dru Anderson este doar o simpla fata-sau cel putin asta credea ea-a carui viata se complica din clipa in care afla ce este ea cu adevarat si cine este pe urmele ei.O noua eroina pregatita sa iti dea o lectie de viata..



Nota:5/5.

4 comentarii:

Bianca Ioana spunea...

Ah cate pareri bune am mai auzit despre cartea asta si tot n-am citit-o inca:(
Foarte buna recenzia,ampla si detaliata:D

Blacky spunea...

Iti recomand sa o citesti!Ma bucur ca ti-a placut recenzia.:)

furelise spunea...

Am citit-o si eu, de curand ( prima mea carte in format electronic :D) Frumoasa recenzie, si mie mi s-a parut interesanta, iar Dru e super tare. In privinta lui Graves/Chris, nu ma pot decide care-mi place mai mult. Sa zicem totusi ca Graves, fiindca il cunosc mai bine, spre deosebire de Chris, care apare ceva mai tarziu in carte, si la final ii ia de gat si pe Dru si pe Graves (asta NU a fost frumos!) Mie mi-a placut mult cartea, si titlul i-a adus un plus. Ma asteptam sa fie cu si despre ingeri, insa nu a fost asa, ceea ce m-a surprins placut. Mor de nerabdare sa fac rost si de volumul II :)

Nastya Paun spunea...

frumoasa recenzie.imi place povestea si cred ca ar fi interesanta de citit,dar cum nu o am,vorbesc pe langa.