duminică, 14 octombrie 2012

Recenzie:Alice in Zombieland de Gena Showalter.

Ea nu se va odihni pana cand nu va trimite toate corpurile mergatoare inapoi in groapa.Pentru intodeauna.

Daca i-ar fi spus cineva lui Alice Bell ca viata ei intreaga isi va schimba cursul intr-o bataie de inima si in cealalata,ea ar fi ras.De la fericire la tragic,inocenta la ruinat?Te rog.Dar asta e tot ce i-a luat.O bataie de inima.O clipire,o respiratie,o secunda,si tot ceea ce stia si iubia a disparut.

Tatal ei a avut dreptate.Monstrii sunt reali.

Pentru a-si razbuni familia,Ali trebuie sa invete sa lupte cu morti vii.Pentru a supravietui,ea trebuie sa invete sa aibe incredere in cel mai rau baiat dintre toti,Cole Holland.Dar Cole are secretele lui,si daca Ali nu are grija,acele secrete se pot dovedi mare periculoase decat zombie.

Imi doresc sa pot sa merg inapoi si sa fac lucrurile de o mie de ori diferit.
I-as spune surorii mele nu.
Nu as implora-o pe mama sa vorbeasca cu tata.
Mi-as inchide buzele si as inghiti acele cuvinte pline de ura.
Sau,tinand cont de cele de mai sus,as imbratisa-o pe sora mea,pe mama si pe tata pentru ultima data.
Le-as spune ca ii iubesc pe toti.
Imi doresc...Da,imi doresc.



Recenzie:


Prima si cea mai buna carte cu zombi pe care am citit-o si mi-a placut foarte mult.Cant am vazut prima data titlul am crezut ca o sa fie ca Alice in Wonderland-dar a fost si mai buna.
Trebuie sa recunosc ca este prima carte scrisa de Gena Showalter pe care am citit-o si acum vreau mai mult!Este o nebunie,dar chiar a fost foarte buna cartea.
Nu sunt o fana mare a zombilor,de asta nu citesc carti despre ei-si acele carti care au avut zombi au fost amestecate asa ca nu tin cont.Acum stiu ce am pierdut.

De la inceput am stiut ca o sa imi placa cartea.

Aceasta este povestea lui Alice Bell.O fata a carui familia este ucisa intr-un accident de masina si ajunge sa faca ceva ce nu a crezut niciodata.Tatal ei intodeauna i-a spus despre monstri-dar ea nu la crezut niciodata.Cel putin nu pana in seara accidentului.Dar cel care a facut-o sa creada cu adevarat este Cole Holand.
Ceea ce mi-a placut si ma surprins destul de mult a fost idea cu norul in forma de iepure.Adica ar fi putut fi orice altceva.Dar acum inteleg de ce este "Iepurele Alb" in titlul seriei.Unic si grozav.
M-am asteptat sa gasesc personaje ca in Alice in Wonderland-Matt Hatter sau Queen of Hearts-dar nu au fost.Aceste personaje au fost diferinte,unele rele ,unele bune,dar lupta dintre oamenii ca Alice si zombi este ceea ce conteaza.
Ceea ce ma facut sa imi placa cartea si mai mult a fost atitudinea lui Alice si faptul ca a continuat sa demonstreze ca nu este o fata fragila si ca poate lupta.A fost amuzant uneori cand punea multe intrebari-dar felul in care in infrunta pe toti fara sa dea inapoi a fost cel mai tare.

Uneori este usor sa te pierzi intr-o poveste ca aceasta.Sa uiti ca in realitate nu exista zombi sau ca nu toata lumea este atat de curajoasa incat sa lupte ca Alice.Este usor sa pretinzi ca poti fi personajul principal-dar intr-un final ajungi sa-i multumesti autorului pentru sansa de a citi ceva atat de uimitor.



Nota mea:5/5.

3 comentarii:

rosia_lady spunea...

frumoasa recenzia, sper sa reusesc sa fac si eu rost de cartea asta, as vrea sa o citesc neaparat :).

Blacky spunea...

Ma bucur ca ti-a placut recenzia.Este o carte foarte faina.

Sabryy spunea...

Foarte frumoasa recenzia! Si eu imi doresc de ceva vreme Alice in Zombieland, am auzit multe despre aceasta carte.