sâmbătă, 20 octombrie 2012

My Thoughts(#5)



Cine a spus ca zilele frumoase s-au dus?Ei bine,uite ca astazi este o zi frumoasa si destul de calda afara.Un motiv in plus de a iesi si de a nu sta inchisa in casa.Dar cred ca de data asta zic pas,mai ales cand stiu ca ma asteapta cateva carti buuune in camera!
Diferenta dintre lucrurile pe care le fac normal si lucrurile pe care vreau sa le fac este destul de mare,asa ca o sa las la o parte aceste lucruri si o sa scriu despre noutatile din ultimul timp.

Oficial s-a anuntat cine o sa fie actrita care va juca rolul Tris Prior in Divergent.Chiar si autoarea Veronica Roth a scris pe blogul ei ca Shailene Woodley este pe punctul de a finaliza contractul.Ei bine,nu este chiar cum mi-am imaginat-o pe Tris(in mintea mea Tris arata ca Saoirse Ronan),dar sunt dispusa sa ii dau o sansa.
Acum intrebarea cea mare este:Cine va fi Four/Tobias?Sper ca de data asta sa fie un actor pe care sa il acceptam cu toti fara sa ne dam cu capul de pereti!Bine,asta nu s-a intamplat,dar totusi.

Ati vazut vreun film cu Shailene Woodley?Daca da,ce parere aveti?Este o actrita buna?
Ce actor ati vrea sa interpreteze rolul Four/Tobias?Sincera sa fiu eu nu m-am gandit la un actor anume(dar am cativa in mine: Drew Roy,Hunter Parrish,Max Irons,Steven R. McQueen).Dar asa cum am scris despre Tris ,nu este alegerea noastra,din pacate.Sper sa ne faca o surpriza placuta.
Primul volum din seria Divergent a aparut la editura LEDA.In curand trebuie sa apara si al doilea.Inca nu se stie cand,insa eu sper ca pana la sfarsitul anului.

A aparut inca un videoclip cu scene din filmul Beautiful Creatures si interviu cu actorii.Desi nu sunt 100% de acord cu actorii alesi,eu abia astept sa vad filmul.Cartea mi-a placut ,asa ca cine stie..Nu ma grabesc sa spun da sau nu pana nu il vad.

Primul volum din seria Cronicile Casterilor a aparut la Editura RAO.

Va mai amintiti de demonul cu parul albastru de la inceput volumului intai din seria Instrumente Mortale?Ei bine,Chad Connell a primit acest rol.A aparut pe internet o poza cu el.Arata destul de bine.

De asemenea s-a confirmat faptul ca MTV o sa mai publice inca un video cu scene din filmul City Of Bones.Video in care o sa apara si Magnus.Inca nu se stie cand..Cred ca fanii TMI sunt nerabdatori.Cel putin eu nu am rabdare..

Seria Mortal Instrument( primele trei volume) au aparut la editura LEDA

Inca o poza care mi-a placut foarte mult,are legatura cu seria Dispozitive Infernale, este cu Will si Tessa. Poza este din primul volum din aceasta serie dar versiunea Manga.Versiune care a aparut recent.


Pregatesc un nou concurs cu primele trei volum din Micutele Mincinoase si Secretele lor. Din pacate am doar cele trei volume-al patrulea nu mai stiu de ce nu l-am cumparat.Vreau sa fac concurs cu ele deoarece nu am citit nici un volum din seria Micutele Mincinoase si m-am gandit ca decat sa tin in biblioteca cele trei carti(Secretele: Ariei,Hannei si Emily) + cateva semne de carte pe care le-am primit recent de la autori.Probabil ca o sa dau start concursului la 1 Noiembrie..Inca nu stiu sigur,ma mai gandesc pana atunci.

Niciun comentariu: