joi, 11 octombrie 2012

My thoughts(#4) ..and after birthday...


Ieri am tras chiulul si nu am postat nimic din cauza ca a fost ziua mea.Nu am stat deloc la calculator asa ca..Ei bine,astazi am revenit cu cateva vesti noi.Unele au legatura cu carti,iar altele cu filme(seriale).


Carti.O sa incep cu carti,asa cum trebuie.Editurile s-au pus pe treaba si se pare ca luna Octombrie este plina de carti bune!Incepand cu Legile Atractie(LEDA) ..dar inca nu se stie cu ce se termina.Avand in vedere ca suntem doar in 11 Octombrie editura Leda mai are destul timp sa ne faca alte surprize placute!Dar celelalte editurii?Inca nu se stie..sau poate inca nu stiu eu.
In orice caz,eu sper din tot sufletul sa publice o data Insurgent de Veronica Roth.Pur si simplu nu mai am rabdare.Desi am citit-o in eng(ebook),imi doresc foarte mult sa am cartea..So please please!
Nu am mai postat nici o recenzie de ceva timp,asta din cauza ca le am scrise pe un caiet.Tot am zis ca le transcriu si le postez,dar nu am facut-o.Yikes!
Ultima carte care am citit-o si am reusit sa postez recenzia pe GoodReads este Alice in Zombieland de Gena Showalter.Este absolut superba cartea si merita citita!Imediat cum fac traducerea o postez si pe blog.
Momentan citesc Poison Princess de Kresley Cole si recitesc al doilea volum din seria Altfel de Ingeri de Lili St. Crow.
Reminder 1:
Date de apariţie şi linkuri precomandă
URÂŢII de Scott Westerfeld
• Vol.2: FRUMOŞII: link precomandă - 9 octombrie; apariţie - 18 octombrie

ALTFEL DE ÎNGERI de Lili St. Crow
• Vol.3: GELOZIE: link precomandă - 8 octombrie; apariţie - 24 octombrie

FEMEI DIN CEALALTĂ LUME de Kelley Armstrong
• MAGIE DE DOI BANI: link precomandă - 1 octombrie; apariţie - 12 octombrie


Reminder 2:
Va reamintesc de concursul cu semne de carte de pe blog!Pana in data de 20 octombrie aveti sansa sa va inscrieti pentru a castiga unul dintre cele doua pachete cu semne de carte.Click pe poza de mai jos pentru a afla mai multe detalii.


Recenzii pe care trebuie sa le postez.

Seriale.

Primul serial despre care o sa scriu este Merlin.Am asteptat atat timp sa apara acel episodul 1 din sezonul 5 incat in ziua in care a aparut nici macar nu am mai facut alteceva.Da,imi place foarte mult Merlin si il recomand tuturor.Daca inca nu ati vazut nici un episod,nu stiti ce pierdeti.Mai jos este un link unde gasiti toate sezoanele din Merlin.
-Merlin.


Astazi a aparut primul episod din serialul Arrow.L-am vazut si pot sa spun ca are un inceput destul de promitator.5 ani Oliver Queen a fost considerat mort,iar acum se intoarce ca sa faca dreptate.Va recomand sa va uitati la primul episod.
Link-ul unde puteti sa va uitat la primul episod: Vplay.



Maine apare primul episod din sezonul 4 din The Vampire Diaries.Episodul pe care l-am asteptat nerabdatoare!Elena vampir?Oh hell!Oare ce ne asteapta in acest sezon?Sincera sa fiu abia astept sa apara.


Si tot maine apare primul episod din serialul Beauty and the Beast.Well,recunosc ca sunt curioasa.O sa ii dau o sansa.Cine stie..poate o sa fie destul de bun.Din sneak peak-urile pe care le-am vazut pare a fi ceva interesant.



2 comentarii:

Larisa Papy spunea...

La multi ani cu intarziere Oana!
Iti place Poison Princess? Eu una, daca nu ar fi fost scoala, as fi stat treaza pana dimineata sa o ascult:)) E foarte captivanta.
Abea asteptam sa vad Arrow! Mersi de avertizare:)

Blacky spunea...

Multumesc!
Ei bine,e destul de interesanta cartea.Probabil astazi o sa o termin.Nu sunt sigura :)).