marți, 9 octombrie 2012

Book Covers (#1)

M-am gandit sa reincep sa postez poze cu copertile cartilor pe care le-am citit din toate tarile.Sunt multe variante superbe care pana acum mi-au placut enorm de mult.Ei bine,pana o sa le postez pe toate pentru fiecare carte in parte(pe care am citit-o sau urmeaza sa o citesc) probabil ca o sa ma apuce anul viitor.Dar mi se pare destul de interesant.Este o rubrica veche,doar ca a avut alt nume sau purta titlul fiecarei serii in parte.De data asta o sa fie cate o carte per postare,si nu o sa scriu din ce tara.In fiecare marti la ora 20:00 o sa postez copertile cartilor pe care le-am citit!
**************************************************************
Astazi am ales Die For Me,este primul volum din seria Revenants de Amy Plum.
Cartea a fost publicata in data de 10 Mai 2011 de HarperTeen.









Niciun comentariu: