marți, 4 septembrie 2012

The End.Castigatoarele..

Asa cum am promis astazi o sa postez castigatoarele concursului de fidelitate.Desi nu ar trebui sa dau cartile decat la doua dintre cele patru castigatoare,am decis ca de data asta sa trec cu vederea.Dar de acum inainte nu o sa se mai intample asta.Stiu ca blogul meu nu este cine stie ce,dar macar daca va inscrieti la un concurs faceti ce trebuie!
Ce trebuia sa faceti?Ei,bine,din data de 04.08 pana astazi trebuia sa strangeti cat mai multe comentarii.Premiul?Peste 40 de carti in format electronic!Stiu ca nu este un premiu foarte bun,dar asta este tot ce va pot oferi momentan.Ei,bine,castigatoarele sunt:

Antonia Calina
JustLaugh
ank_adaus
andreea24.

Fetelor,o sa primit fiecare cate un mail cu cartile.

10 comentarii:

Emily's Madness:) spunea...

Felicitari castigatoarelor!!

andreea24 spunea...

multumim frumos pentru concurs! intotdeauna sunt binevenite!

ank_adaus spunea...

multumim foarte mult pentru carticele!

Blacky spunea...

Cu placere si felicitari!

Antonia Calina spunea...

Multumesc mult pentru carti. Mi-a luat destul de mult timp pana le-am descarcat (dar avand in vedere cate sunt , nu mai conteaza).

Antonia Calina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Blacky spunea...

Da stiu ca au fost foarte multe.Probabil ca unele deja le aveati,dar asta este.Ma bucur ca le-ati primiti.

Antonia Calina spunea...

Eu chiar ma bucur ca unele le-ai trimis din nou. Calculatorul meu a fost la reparat si mi s-au sters toate fisierele . Unele le-am salvat , dar se pare ca ebook-urile nu.

JustLaugh spunea...

multumesc mult!!!:D..am primit ebook-urile..abia astept sa ma apuc de Insurgent nu mai am rabdare pana apare la noi:D

Blacky spunea...

@Antonia Calina:Am patit si eu ceva de genul.Am ramas fara toate ebook-urile ,dar am reusit sa le recuperez.Ba chiar mai multe decat erau.

@JustLaugh:Crede-ma ca nici eu nu am rabdare,dar sincera sa fiu nu m-am apucat de Insurgent.Incerc sa ma abtin..cu greu.