duminică, 16 septembrie 2012

Recenzie:Spark de Brigid Kemmerer.



Gabriel Merrick plays with fire. Literally.

Sometimes he can even control it. And sometimes he can’t. Like the fire that killed his parents.

Gabriel has always had his brothers to rely on, especially his twin, Nick. But when an arsonist starts wreaking havoc on their town, all the signs point to Gabriel. Only he’s not doing it.

More than Gabriel’s pride is at stake -- this could cost him his family, maybe his life. And no one seems to hear him. Except a shy sophomore named Layne, a brainiac who dresses in turtlenecks and jeans and keeps him totally off balance. Layne understands family problems, and she understands secrets. She has a few of her own.

Gabriel can’t let her guess about his brothers, about his abilities, about the danger that’s right at his heels. But there are some risks he can’t help taking.

The fuse is lit…


Recenzie:
Cand am citit descrierea de la aceasta carte m-am gandit ca o sa fie ceva bun si interesant.Ei bine,nu m-am asteptat sa fie atat de bun.Adevarul este ca mai nou autorii stiu cum sa scrie continuarea perfecta mult mai bine.
Mi-a placut atitudinea lui Gabriel din prima carte si am fost nerabdatoare sa citesc Spark,din cauza ca este despre el!As putea sa spun ca am fost surprinsa.
Gabriel a devenit preferatul meu dintre cei patru baietii Merrick.Felul lui de a fi poate este uneori neplacut,dar cu cat am aflat mai multe despre Gabriel cu atat mi-am schimbat parerea .
Si de data asta Brigid a complicat situatia in asa fel incat uneori imi doream sa dau direct la sfarsit sa aflu daca totul se va rezolva.Asa nu a fost din cauza ca ceea ce se intampla nu era interesant,ci din cauza ca era multa nebunie.Well,au fost acele momente tensionate intre fratii.Acelea nu mi-au placut din cauza ca dupa parerea mea fratii ar trebui sa fie uniti,nu certati.In cazul asta au avut destul motive.
Dar mi-a placut destul de mult incat sa spun ca as reciti cartea fara sa ma gandesc de doua ori.
La fel ca si in Storm,cartea este scrisa din punctul de vederea a doua personaje;Gabriel si Layne.
Layne este o fata draguta si desteapta care se ascunde sub infatisarea unei proscrise.Alegerea ei.
Pot sa spun ca Brigid inca o data a ales un personaj care sa aiba o reputatie de genul acesta.In Storm a fost Becca,iar in Spark e randul lui Layne.
Naiva?Nu.Destul de isteata incat sa isi realizeze ca poate la un moment data Gabriel ar putea sa ii faca rau?Da.Dar ceea ce conteaza cel mai mult este faptul ca Layne nu este genul de fata care face drama din orice sau se comporta aiurea.
Sincera sa fiu cu cat citeam mai mult cu atat ajungeam sa cred ca poate dependenta lui Gabriel fata de foc nu era doar un fleac.Este o diferenta mare intre ceea ce incerca el sa faca si ceea ce il spuneau oamenii.Si am inteles pana la urma nevoia lui Gabriel de a-si controla puterea.
Inca un lucru care mi-a placut foarte mult a fost faptul ca pana la urma cei patru baietii au ajuns sa fie fericiti.Ei bine,cat de fericiti pot fi ei cu atatea amenintari pe cap..Fiecare cu fata pe care au pus ochii.Chris cu Becca,Nick cu Quinn ,Michael cu Hannah si Gabriel cu Layne.
Atitudinea lui Gabriel avea un motiv:vina.S-a considerat vinovat din multe motive,iar asta il impingea sa faca multe lucruri stupide ,dar si cateva destul de bune,cum ar fi sa-l ajute mereu pe Simon(fratele mai mic a lui Layne) sau sa lupte impotriva focului si sa salveze oameni.
In aceasta carte focul este elementul principal,iar cel care il poate controla este Gabriel.Dar exista o persoana care incearca sa-i atraga pe Guides si in acelasi timp sa-i faca probleme lui Gabriel.
Nimic nu este chiar asa usor,insa felul in care Brigid a scris aceasta carte dovedeste ca totul este posibil.





Nota mea:5/5.




Niciun comentariu: