duminică, 16 septembrie 2012

Recenzie:Insurgent de Veronica Roth.


One choice can transform you—or it can destroy you. But every choice has consequences, and as unrest surges in the factions all around her, Tris Prior must continue trying to save those she loves—and herself—while grappling with haunting questions of grief and forgiveness, identity and loyalty, politics and love.

Tris's initiation day should have been marked by celebration and victory with her chosen faction; instead, the day ended with unspeakable horrors. War now looms as conflict between the factions and their ideologies grows. And in times of war, sides must be chosen, secrets will emerge, and choices will become even more irrevocable—and even more powerful. Transformed by her own decisions but also by haunting grief and guilt, radical new discoveries, and shifting relationships, Tris must fully embrace her Divergence, even if she does not know what she may lose by doing so.


Recenzie:
Dupa atat timp in care am asteptat sa gasesc o carte plina de actiune care sa nu imi dea pace,in sfarsit am gasit-o!
Divergent a fost inceputul unei aventuri incredibile care ma lasat nerabdatoare sa aflu mai mult.Insurgent a fost continuare care mi-a facut ca sangele sa imi fiarba in vene si inima sa imi bata foarte tare.Nu exagerez cand spun ca Veronica Roth nu glumeste si ca de data asta chiar ma socat in totalitate!
Nu am crezut ca o sa fie posibil vreodata sa ma simt ca acum.Nici macar nu pot sa descriu cum ma simt acum dupa ce am terminat de citit Insurgent,dar inn mare parte pot sa spun ca am ramas fara cuvinte.De data asta chiar asa s-a intamplat!
A fost pur si simplu :wow!
Ca in orice carte au existat scene care nu mi-au placut,dar chiar si despre acelea au ajuns sa cred ca au fost o necesitate.Avand in vedere ca o carte nu poate fi fara scene neplacute,trebuie sa ne multumim si cu ele.Doar ca de data asta nu am avut nimic impotriva lor.Ceea ce este un record.
Trebuie sa recunosc ca nu am stiut la ce sa ma astept.Speram din totul sufletul ca Veronica sa nu ma dezamageasca,si nu a facut-o.
Insurgent este continuarea perfecta plina de actiune si nebunie!
De la primul capitol si pana la ultimul pot sa spun ca am citit fiecare propozitie de parca era ultimul lucru pe care il mai faceam.Si a meritat din plin.
Da,sunt scene in care Tris a facut o gramda de lucruri care mi s-au parut prostesti,dar in general actiunile ei au avut un motiv bun.
Veronica Roth a decis sa continue poveste oferindu-ne mai multe actiune si informatii despre ce vroia de fapt Jeanine,dar de data asta au fost implicati mai mult si oamenii fara factiune.Pe langa asta Veronica scrie si despre lupta lui Tris cu vina pe care o simte din cauza lucrurilor pe care le-a facut si continua sa le faca.
Nu este o carte pe care o poti lasat usor jos.Avand in vedere ca se intampla atatea lucruri de la inceput nevoia de a continua si de a afla mai multe a fost destul de mare pentru mine asa ca am continuat si chiar mi-a placut ce am citit.
Am aflat ca multe persoane care erau Neinfricati erau si Divergent,la fel ca si Tris.Lucrul acesta este destul de important in aceasta carte,dar cand am aflat care sunt acele persoane pot sa spun ca am fost uimita.Procentul lor a fost destul de mare.
Planurile lui Jeanine inca o data au esuat si sfarsitul pe care l-a avut a fost perfect pentru ea.
Ceea ce mi-a placut cel mai mult la Tris-chiar daca uneori ma scotea din sarite -a fost felul in care gandea si actiona.Chiar daca parea ca isi risca viata fara sa se gandeasca,mereu avea un plan.
De Tobias nu pot sa spun prea multe.Da,el este inca unul dintre personajele mele preferate si singurul care reusea sa o faca pe Tris sa inteleaga,insa in aceasta carte a avut incredere in cine nu trebuia.

Ceea ce conteaza este ca totul s-a terminat.Tris inca o data a reusit sa faca ceva buna si adevarul a iesit la suprafata.
Sfarsitul:socant si destul de...Cred ca pana la urmatoarea carte o sa imi pun o mie de intrebari...

Ce regret cel mai mult?Ca  am asteptat pana acum sa citesc cartea!


Nota mea:5/5.



Primul volum din seria Divergent de Veronica Roth a aparut la Editura Leda.In curand Insurgent o sa apara si la noi..Va recomand din tot sufletul aceasta serie!NU VETI REGRETA!


Un citat care mi-a placut foarte mult...

“People, I have discovered, are layers and layers of secrets. You believe you know them, that you understand them, but their motives are always hidden from you, buried in their own hearts. You will never know them, but sometimes you decide to trust them.”
― Veronica Roth, Insurgent

2 comentarii:

Cristinab spunea...

frumoasa recenzia.
abia astept sa citesc vol asta dar astept sa apara si la noi. cred ca pana la sfarsitul anului va aprea.

Blacky spunea...

Sper sa iti placa cartea.