duminică, 16 septembrie 2012

Recenzie:Fantomele ne stiu toate secretele de Megan Crewe.



Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fată de şaisprezece ani, sunt fantomele. Nu sunt deloc complicate, poţi avea încredere în ele, plus că pot afla secretele compromiţătoare ale celor din jur… iar lui Cass îi place să ştie totul despre colegii ei îngâmfaţi.

Asta până când Tim, cel mai popular elev din şcoală, îi descoperă secretul şi, spre marea ei surpriză, îi cere ajutorul. Să fie aceasta cea mai bună ocazie pentru Cass să se împrietenească din nou cu cei vii…?

Recenzie:
Cu siguranta nu m-am  asteptat ca aceasta cate sa fie chiar asa de simpla.Toata lumea a laudat-o atat timp incat la un moment dat mi-am zis ca trebuie sa o citesc si eu neaparat.Ei bine,acum nu inteleg ce este atat de minunat la ea.
Est epovestea unei fete in varsta de 16 ani care vede fantome,aflat tot felul de lucruri despre toata lumea si le foloseste impotriva lor.Simplu,usor si fara complicatii.Sau poate mi se pare mie atat de simplu.
Nu vreau sa o critic pe Megan ca a ales sa scrie ceva simplu,insa as fi preferat sa gasesc ceva care sa ma faca sa cred ca merita sa mai recitesc cartea sau sa o recomand altcuiva.Da,a fost o poveste draguta.Doar atat.
Probabil m-am asteptat ca din moment ce este vorba despre o fata care vede fantome sa fie o carte plina de actiune si cine stie ce altceva.E vorba despre fantome!Doar cuvantul ma duce cu gandul la intamplari mult mai ridicole si infricosatoare,dar nu si in acest caz.
Practic tot ceea ce facea Cassie era sa se razbune  sau sa le arate tuturor ca stia multe lucruri despre ei.Apoi a aparut Tim si...TA-DA!...putina actiune.
Avand in vedere faptul ca Tim parea un baiat destul de interesant,ultimul lucru la care nu m-am asteptat din partea lui a fost sa faca cateva lucruri destul de neplacute.Pentru el,nu pentru alti.
Intr-un fel ar fi fost mult mai usor daca Megan ar fi condimentat un pic actiunea.Poate ar fi fost mult mai interesant.Dar,hei,fiecare cu gustul lui.
Fantomele ne stiu toate secretele este o carte buna pentru momentele acelela in care vrei o lectura usoara si nimic mai mult.
Trebuie sa recunosc ca mi-a placut faptul ca Megan a descris totul destul de bine,ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca ar fi putut sa scrie o carte mult mai buna!


Nota mea:3/5.

Puteti comanda cartea de la : LEDA, LIBRIS si ELEFANT!

2 comentarii:

Cookieesor spunea...

Sa fiu sincera si eu am citit aceasta carte deoarece a fost laudata de foarte multe persoane si, ca si tine am ramas dezamagita de continutul cartii. Imi place felul in care face recenzia unei carti avand in vedere ca esti neutra, de obicei cand unei persoane ii place o carte, respetiv nu ii place, aceasta imbogateste recenzia astfel incat sa te faca sa citesti cartea, respectiv sa nu o citesti, ceea ce la tine nu se intampla, lasi loc persoanelor sa se hotarasca singure daca sa citeasca acea carte sau nu, ceea ce imi admir.

Blacky spunea...

Mereu am fost de parere ca intr-o recenzie mai bine scrii parerea ta ,chiar daca este foarte scurta.Nu am adaugat foarte multe lucruri deoarece nu am vrut sa fiu rea si nu am vrut sa fiu criticata de fanii acestei carti.As fi putut sa adaug multe alte chestii rautacioase la adresa laudelor.Dar eu nu sunt asa.Da,a fost o recenzie scurta.Tind sa cred ca din ce am scris in recenzie este de ajuns ca o persoana sa isi faca o parere si sa decida daca sa citeasca cartea sau nu.