duminică, 9 septembrie 2012

Recenzie:Because of Low + Campanie de publicare.



Al doilea volum din seria Sea Breeze se numeste Because of Low.Pe blogul Step into a fantasy world gasiti o campanie de publicare pentru aceasta serie.Eu o sustin deoarece ador seria!Am postat deja pentru primul volum:Breathe.


In romanul de debut “Breathe”, Sadie s-a indragostit de tanarul rock star, Jax Stone, dar cititorii s-au intrebat ce s-a intamplat cu Marcus Hardy. Aceasta este povestea lui…

Marcus Hardy spera sa se bucure de un an departe la facultate in timp ce lasa vara in urma. Dar in schimb el se intoarce inapoi in orasul Sea Breeze, Alabama, din cauza unei crize in familie. Dragul lui tata si-a gasit o prietena care este cu doar cativa ani mai mare decat Marcus. Deci acum sora lui are nevoie de ajutor pentru a se ocupa de mama lor bolnava mintal. Singurul loc luminos in care se poate intoarce este la roscata fascinanta care doarme de cateva ori pe saptamana. Problema este ca ea doarme in pat cu noul lui coleg de camera, Cage York.

Willow “Low” Foster are nevoie de un loc in care sa locuiasca. Intoarcerea in apartamentul lui Cage, de fiecare data cand sora ei o da afara din casa nu este o solutie pe termen lung. Jonglatul cu cursurile de la colegiul local si un loc de munca cu jumatate de norma nu produc venituri in exces. Dar Cage are un nou colega de camera noua, si dintr-o data sa doarma in apartamentul celui mai bun prieten nu mai este chiar asa un lucru rau. Nu atunci cand ea ajunge sa vada acei ochi verzi sexy si stralucitori ai lui Marcus Hardy, mai ales atunci cand el zambeste la ea ca si cum ar vrea sa se afla acolo.

Chiar daca Cage pare a fi un pic teritorial cand Low este nelinistita, Marcus gaseste timp pentru a sta alaturi de Low fara a-si supara colegul de camera. Cage se poate folosi de statutul lui de vedete de baseball al colegiului pentru a se culca cu fiecare femeie fierbinte care ii iese in cale, dar el inca se afla in deziluzia ca dupa ce seamana ovaz salbatic, se va casatorii cu Low. Marcus inceraca sa schimbe aceasta presupunere atat pentru Cage cat si pentru Low. Pana la planurile sale facute cu atentie, apare o descoperire la care el nu se astepta. El va trebuii sa aleaga intre Low sau familia lui. Pentru ca odata ce adevarul apare…nu exista nicio solutie.

1.
"I don’t bite Marcus. You can come sit on the comfy old couch with me. That chair is incredibly uncomfortable.” Just the opening I needed. I jumped up and sat down on the end of the couch and stretched my legs out in front of me.
“You don’t have to tell me twice. I was just being polite.” Will ow chuckled and brought a blanket over to the sofa with her."
2.
“That’s really sweet.”
He grinned and reached for a plate.
“Then I believe my mission is accomplished.” Laughing softly so I didn’t wake up Cage, I walked over and took the plate he was offering to me.
3.
“I needed to get out and my roomies had both left me for the night so I followed the pretty one here.” Did Marcus just call me pretty?
4.
“I don’t think I’m making myself very clear Low,” he’d lowered his voice and the effect made goose bumps break out over my body. “I was only interested in one person at that bar last night. I only came to see one person,” he tucked a strand of hair behind my ear and softly caressed my earlobe before tracing the line of my jaw. “I was there for you.”
5.
“I love you.” My heart almost stopped beating in my chest.
She hadn’t spoken those words since the last time I held her in my arms.
“And you did leave me. But... but you came back. No one’s ever come back. They leave me and that’s it. They want to leave me. You didn’t. And you came back.” I wanted to stand up and reach across the table and jerk her into my arms but I wasn’t sure I could stand up just yet. I needed to hear everything she had to say.
“Yes, I came back. My heart never left you.”
“I miss you.”
This time I stood up and walked around the table.
“I miss you. Every second of every day,” I whispered. Her eyes followed me until I was inches from her.
“I trust you.”
I needed more than that.
“You trust me,” I repeated.
She nodded and her hand came up and caressed the side of my arm.
“I want to try again.”
Those were the words I needed to hear.





Mi se pare destul de amuzant faptul ca am devenit atat de dependenta de cartile scrise de Abbi Glines.Fiecare poveste in parte are acel ceva care imi atrage atentia si ma face sa vreau sa recitesc cartea de o mie de ori.Nu stiu cum reuseste,insa am ajuns sa astept mereu continuarile.
Poate unii cred ca sunt exagerate sau ca nu sunt chiar asa de interesante cartile scrise de Abbi.Eu va propun sa le cititi ,inainte sa va luati dupa parerile altora.
Because of Low este recomandarea perfecta pe care as putea sa o fac vreodata daca cineva mi-ar cere.De fapt cred ca am spus asta din cauza ca imi doream sa aflu ce se va intampla cu Marcus si sunt destul de multumita de tot ceea ce s-a intamplat in aceasta carte si cum s-a rezolvat totul pentru el.
Ei bine,despre Marcus Hardy-unul dintre personajele principale-am mai citit in primul volum din seria Sea Breeze,adica Breathe.Cand am aflat ca autoarea a ales sa scrie o carte din punctul lui de vedere am fost bucuroasa din cauza ca ele este unul dintre personajele mele preferate.
Because of Low este scrisa din punctul de vederea a doua personaje:Marcus si Low.Doua personaje total diferita,dar care au dea face cu probleme de familie.
Este o povese destul de complicata,dar in acelasi timp frumoasa.O poveste in care doua persoane se indragostesc si infrunta obstacolele pe care soarte le arunca in calea lor.Poate sunt destul de exagerat,dar nu este.Cel putin mie nu mi s-a parut asa.
In Because of Low Abbi reuseste sa ne ofere o parte din Marcus total diferita.Da,este acelasi baiat carea sa ajute pe toata lumea,insa de data asta Abbi il descrie ca fiind persoana pe care se bazeaza mama si sora lui ca sa repare totul.Dar nici viata lui Low nu este mai usoara.Ea se asteapta mereu sa fie parasita de toata lumea si singura persoana in care are increderea cel mai mult este Cage York-asta pana cand il intalneste pe Marcus.
Ceea ce mi-a placut cel mai mult este faptul ca in toate cartile lui Abbi exista cate un personaje dispus sa faca -as putea sa spun pe eroul.In Breathe a fost Marcus,iar in Because of Low este randul lui Cage.
Desi trebuie sa recunosc ca l-am adorat pe Cage pentru felul in care se purta cu Low,nu prea mi-a placut ceea ce facea el in general.Reputatia lui nu era chiar asa de frumoasa,insa motivul din cauza caruia a ajuns in acel hal este si mai urat.
Chiar daca sunt aceleasi personaje,nu cred ca as putea sa ma satur de ele.Adica de Rock,Trish,Dwayne si Preston am mai citit in Breathe,la fel si de Jax,Sadie,Amanda si Marcus,insa de Low si Cage nu.Ei sunt noutatile.
As putea sa spun ca este o intamplare tipica.Baiatul si fata se intalnesc.Se plac si totul evolueaza treptat.Doar ca de data asta lucrurile sunt mult mai complicate.
Personajul pe care l-am detestat a fost sora lui Low,Twany.Nu stiu ce fel de persoana ar fi putu sa faca ce a facut ea in toata cartea,dar pot sa spun ca ma bucur ca Low a scapat de ea pana la urma.
Relatia dintre Marcus si Low a avut destule urcusuri si coborasuri,dar ceea ce conteaza este ca au avut parte un final destul de bun.
Abbi Glines inca o data ne-a oferit o poveste minunata,iar acum abia astept sa citesc povestea lui Cage York.


Nota mea:5/5.








5 comentarii:

ank_adaus spunea...

trebuie sa citesc si eu seria aceasta..pare interesanta .si copertiile sunt dragute foc!

Blacky spunea...

Sincera sa fiu mie mi-a placut seria.Cred ca ti-am trimis primul volum cand ai castigat cartile alea.Iti recomand sa o citesti si imi spui ce parere ai.

Cristinna spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cristinna spunea...

Succes cu campania.
Mi-ar face placere sa citesc seria in romana... recenzia este reusita.

Blacky spunea...

Multumesc,Cristinna!Sper ca poate o sa reusim ceva.Seria este frumoasa si ar fi fain sa apara si la noi.