joi, 27 septembrie 2012

My Thoughts(#2)


Este adevarat faptul ca uneori stau si ma uit la unele persoane care critica pe alti din cauza ca citesc prea mult si nu imi vine sa cred. Da ,uneori mi se pare amuzant din cauza ca se cred mult mai destepti,dar uneori imi este greu sa trec cu vederea.
In orice caz nu despre asta am vrut sa scriu acum...A inceput sa imi placa sa scriu postari asa lungi .De ce?Habar nu am ,dar incerc sa amestec mai mult lucruri ca sa vad ce iasa.Practic,este o nebunie.Dar,hei,incerc!
Desi mi-am promis ca o sa ma tin de rubrica Currently Reading(unde aleg 5 carti pentru o saptamana si ma tin doar de ele) se pare ca nu prea reusesc.De exemplu cartile de saptamana trecuta inca nu le-am terminat!Chestia asta ma cam scoate din sarite,deoarece in fiecare zi apare cate o carte noua care imi face cu ochiul!Nu neaparat noua..chiar si cele vechi.Mai am carti in biblioteca pe care nu le-am citit,insa uneori nu mai stiu de care sa ma apuc!

Atatea titluri bune.Atatea subiecte care te lasa fara cuvinte..dar intr-un final am realizat ca acele subiecte devin din ce in ce mai bune!In fiecare an apar autorii despre care nu am mai auzit niciodata.Ne dau povesti care sunt superbe.Povesti care ne dau sansa sa descoperim aventuri pe care noi nu putem sa le avem in realitate,dar putem sa ne bucuram de ele citind despre acestea in carti.
De exemplu in acest an am descoperit cativa autorii care m-au impresionat cu adevarat.Cartile lor nu sunt fantasy.Au legatura mai mult cu realitatea,decat cu fictiunea.Carti cu un mesaj ascuns care te poate impresiona daca il gasesti.
Printre acesti autori se numara si Keary Taylor chiar daca nu este o autoare noua.Cartea ei What I Didn't Say este cea care ma indemnat sa citesc din ce in ce mai multe carti non fantasy si ma bucur.
Atunci cand te saturi sa citesti despre cartile fantasy pline de puteri supranaturale,ingerii,demoni ,vampirii si toate acele creaturi ,sa alegi o carte non fantasy este cea mai buna optiune.Poate asta este doar parerea mea.Dar pot sa enumar carti non fantasy care cu siguranta o sa va placa la nebunie (asta daca nu le-ati citit deja!).

Ca tot am mentionat de autorii (mai bine spus autoare) o sa scriu cateva nume care mi-au lasat o impresie foarte buna cu cartile lor non fantasy:Keary Taylor,Katie McGarry,Tammara Webber,Melissa Walker,Kody Kelpinger,Jamie McGuire,Miranda Kenneally,Michelle Dalton , Rebecca Serle, Abbi Glines,Jennifer Echols , Susane Colasanti , Jessi Kirby.

Sunt autoare care ne-au oferit poveste minunate din care avem cu toti de invatat.Probleme care ni se pot intampla tuturor oricand in orice secunda!
Cartile non fantasy in general au mai multa legatura cu realitate din cauza ca unele sunt inspirate din fapte reale.Poate nu 100% ,dar cel putin numele si faptele sunt schimbate in asa fel incat sa nu isi dea seama nimeni daca s-a intampla cu adevarat sau nu.
Eu intodeauna am crezut ca fiecare carte are cate un motiv.Ca fiecare autor a ales sa scrie acea poveste din cauza ca s-a inspirat dintr-o fapta reala.Nu stiu daca e adevarat,dar asa cred eu.
Unele carti au la final cate un mesaj de la autor in care scrie daca i s-a intamplat sau nu si lui .De exemplu Keary Taylor a pus la sfarsitul cartii What I Didn't Say cat de speciala este aceasta carte,dar si o scurta relatare a unei intamplari care i s-a intamplat ei personal.Mi s-a parut absolut minunat faptul ca a impartasit acel lucru cu noi,chiar daca a fost greu.

Aceste carti sunt uneori criticate.Lumea spune despre ele ca sunt prea exagerate din cauza momentelor romantice care uneori tind sa fie mult prea "romantice" decat trebuie.Nu am stiu exact cum sa ii spun de asta am folosit de doua ori cuvantul "romantice".Ha!Da,m-ati prins.Nici eu nu mai stiu ce cuvinte sa folosesc,dar intr-un final ceea ce conteaza este sa intelegeti ceea ce vreau sa scriu.

A citi nu este un lucru de care trebuie sa iti fie rusine.Citesti pentru ca iti place,si nu pentru ca te obliga alti.Ar trebuie sa fie un mod de relaxare pentru toata lumea.Pentru unii este,iar pentru alti nu.Depinde de persoana.

This is my opinion,if you don't like it..that's your problem..not mine.

Sper ca a doua postare din rubrica My Thoughts sa va placa!

Urmatoare postare va aduce si un giveaway!




Niciun comentariu: