vineri, 28 septembrie 2012

My Thoughts(# 3) + Clockwork Princess Snippet.

Atunci cand imi vine sa zbier pana nu mai pot solutia mea este...sa iau o carte de pe raft si sa citesc.Chiar daca o recitesc a 10 oara...E ok.

Woah..Nu e tocmai inceputul perfect al postari ,dar hei incerc sa imi dau seama ce sa mai postez pe blog.In ultimul timp am ramas foarte rau fara idei.Ceea ce este foarte rau...

Astazi am gasit un poster foarte fain pe facebook care mi-a placut foarte mult.Are legatura cu seria Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick(seria care a aparut si la noi in tara la Editura Litera,sau o puteti cumpara de la Libraria Online Libris in engleza), in special are legatura cu ultimul volum intitulat Finale.

Desi nu sunt multumita de faptul ca cei de la editura Litera au ales sa schimbe coperta volumului trei,in loc sa o lase pe cea originala, eu sunt de parere ca ceea ce conteaza cel mai mult este continutul ,nu coperta.Dar ,hei,asta este parerea mea.

Sincera sa fiu nu imi vine sa cred ca atatea serii bune se termina.Damnare(s-a terminat,dar inca nu a aparut la noi in tara ultimul volum!),Soul Screamers,Legaminte,Ingerul Noptii..Nici macar nu pot sa le scriu pe toate din cauza ca imi vine sa le trimit autorilor un mail si sa le spun sa continue seriile..Dap,asta este visul meu :)).


Ce ne-am face noi fara imaginatia bogata a autorilor?O intrebare la care sunt sigura ca nu vreau sa aflu raspunsul..sau poate l-am stiut inainte sa ma apuc de citit.Categoric.
Probabil o sa incerc sa imi amintesc raspunsul ,dar nu stiu daca o sa reusesc.
In orice caz,din fericire avem edituriile de la noi in tara care ne ofera posibilitatea de a ne bucura de acele carti minunate.Si nu doar edituriile ,ci si Librariile Online.
Ar trebuii sa fim recunoscatori.Eu sunt.Si o sa fiu in continuare atata timp cat vor continua sa publice carti care merita cu adevarat sa dau bani pe ele..

Acum o sa schimb un pic subiectul.Probabil ca deja cu toti ati descoperit magia tumbrl-ului.Scriu magie din cauza ca uneori stau si ma uit si nu imi vine sa cred ce gasesc pe acel site.Serios!Am gasit foarte multe lucruri interesante,amuzante,dar si unele destul de urate.Dar nu pot sa ignor faptul ca uneori imi petrec timpul uitandu-ma pe acel site doar ca sa gasesc imagini ca cea de jos..
Imi place foarte mult sa ma uit la clipurile in care sunt faze amuzante de la filmarile serialelor mele preferate sau filme.Cred ca saptamana asta am ras ca nebuna cand am vazut fazele amuzante de la serialul Supernatural.Sincera sa fiu nu ma mai pot satura.Jensen Ackles si Jared Paladecki se distreaza de minune la filmari...Norocul lor.

Revenind la carti..
Din cate am inteles editura Leda incepe din nou sa publice carti.De anul trecut pana in primavara-nu mai stiu sigura- au fost mereu suprizele de miercuri unde ne-au anuntat ce carti/serii o sa apara la ei.Ei bine,se pare ca se pun pe treaba.Sunt fericita din cauza ca volumul 2 din seria Chimie Perfecta de Simone Elkeles apare chiar de ziua mea!
Dar cartile care abia astept sa apara la Leda sunt...


Stiu ca am promis ca o sa fac un giveaway cand o sa pun urmatoarea postare la rubrica My Thoughts,dar m-am gandit sa dau startul concursului in data de 1 Octombrie(Daaa..luna in care m-am nascut!!!).O luna plina de surpriza si lucruri minunate,dar si luna in care incep din nou serialele mele preferate.Can't wait!


Si acum ..ca am ajuns la finalul postari o sa pun fragmentul din Clockwork Princess.


Slowly, Jem put the violin back in its case, and laid the bow beside it. Only then did he turn to Tessa. His expression was shy, though his white shirt was soaked through with sweat and the pulse in his neck was pounding.

“Did you like it?” he said. “I am not good with words, so I wrote how I felt about you in music.”

Niciun comentariu: