miercuri, 26 septembrie 2012

My thoughts (#1)


In ultimul timp am aflat multe vesti bune.Editurile au inceput din nou sa publice cartile pe care noi le asteptam nerabdatori.Adevarul este ca timpul trece repede.Cel putin mie nu imi vine sa cred ca deja este sfarsitul lunii Septembrie( da,stiu mai sunt cateva zile,dar totusi!).
Mai sunt vreo 3 luni si se termina anul 2012!Eu nu cred in aburelile alea cum ar fi ca vine sfarsitul lumii si alte tampenii de genul.Chiar imi vine sa rad cand aud asta.Oameni buni,sa fim seriosi.
Chiar daca vine,asta este.Macar stiu ca am avut parte de un an cat de cat bun.Nu atat de bun cum as fi vrut,dar...
In orice caz.Anul acesta am reusit sa citesc foarte multe carti care pur si simplu m-au lasat fara cuvinte!Carti care au fost non-fantasy ,dar si fantasy!Carti cu subiecte care au un mesaj care iti poate schimba viata. Uneori cand dau de o carte foarte buna si imi place foarte mult dupa ce o termin am tot felul de intrebari pe care as dori sa le pun autoarei/autorului.Probabil ca asta vi se intampla tuturor,dar sunt sigura ca sunt intrebari foarte diferite..
Pot sa spun ca sunt destul de multumita de cartile care au aparut anul acesta.Multi autorii noi care au oferit povesti noi.Aventuri noi care ne fac cu ochiul.Da,suna ridicol ,dar daca stau bine si ma gandesc as fi vrut sa am parte de asa ceva in viata mea.

Stiu ca nu prea am fost sociala cu ceilalti bloggeri.Cred ca aproape deloc..in unele cazuri.Dar incerc sa ma implic cat de cat in unele campanii de publicare care consider ca merita 100%.

Recenziile pe care le postez pe blog sunt 100% parerea mea.Eu nu ma iau dupa alti.Da,citesc inainte cateva recenzii ca sa fiu sigura ca merita sa incerc cartea,dar in rest e totul facut de mine.Uneori chiar consider ca scriu numa prostii,asa ca se mai intampla din cand in cand sa ma razgandesc .

Cat citesc?Foarte mult.Asta consider eu.Cel putin nu trece o zi fara sa am o carte in mana..lucru care ii amuza teribil pe unii,iar pe alti ii scoate din sarite.Ha!That's my problem.
**************************************************************
Cateva recomandari care sunt sigura ca nu o sa regretati daca le cititi?Ei bine,am cateva recomandari pe care le fac din tot sufletul deoarece sunt sigura ca o sa va placa si ca o sa imi dati dreptate.Din pacate nu toate cartile au aparut la noi in tara.Sa zicem ca 5 din 10?Poate ...Nu sunt sigura.O sa fac un top 10  ca sa nu ma mai prostesc atata si o sa scriu daca a aparut la noi sau nu(si de unde le puteti comanda)+ o parere scurta despre fiecare.

1.Seria Divergent de Veronica Roth.(LEDA)

Pur si simplu am doar cuvinte de lauda despre aceasta serie.Am stiut de cand am citit primul volum ca Veronica Roth o s-o tina tot asa oferindu-ne o aventura incredibila.Pot sa spun ca primul volum a fost doar inceputul in care autoarea ne-a introdus in lumea lui Tris,insa in al doilea volum..Lucrurile devin din ce in ce mai palpitante.Eu cel putin cand l-am citit am ramas pur si simplu fara cuvinte.A meritat din plin!

2.Seria The Iron Fey de Julie Kagawa.(puteti sa o comandati de la Libraria Online Libris).

Din pacatea aceasta serie nu a aparut la noi in tara,dar Libraria Online Libris ne-a oferit sansa de a o avea la noi in biblioteca.Tot ce trebuie sa faceti este sa intrati pe site-ul lor si sa le comandati.Easy!De ce e pe lista mea?M-am indragostit de lumea creeata de Julie Kagawa de cand am citit primul volum.Mi-a placut enorm de mult si pot sa spun ca as putea sa recitesc aceasta serie de 1000 de ori  si nu m-as satura niciodata.Da,poate pentru unii nu o sa sune tentant din cauza ca este despre zane si lumea lor.Dar,hei,nu te lua doar dupa asta!Gandeste-te doar la aventura minunata care o s-o gasesti in carte!Eu.Nu.Ma.Pot.Satura!
Julie Kagawa are o imaginatie incredibila care te va fascina si pe tina la fel de mult ca pe mine!

3.Seria Soul Screamers de Rachel Vincent.(puteti sa o comandati de la Libraria Online Libris).

Tot ce pot sa spun despre aceasta serie este ca o ador!Autoarea ne-a oferit ceva cu totul special si unic pe care nu o sa mai gasiti in alte carti.Banshee este un subiect foarte rar din cate mi-am dat seama(sau poate nu am gasit eu alte carti despre asta..)Cel mai mult mi-a placut faptul ca Rachel a scris cartile in asa fel incat sa nu iti dea senzatia ca seama cu altele.Sunt originale,si asta este tot ceea ce conteaza pentru mine.O serie absolut minunata care merita citita.

4.Delirium de Lauren Oliver.(puteti sa o comandati de la Libraria Online Libris).

As putea sa spun ca sunt un pic obsedata de seria asta din cauza ca nu am reusit sa scriu recenziile pana acum(Yep..nu am cuvinte sa scriu cat de mult imi place!Si e nasol de tot!),dar poate pana la urma reusesc..Cine stie.In orice caz,ceea ce vroiam sa scriu este ca Lauren parca mi-a citit gandurile.De mult timp am vrut sa citesc o carte despre cum ar fi lumea fara iubire..Ei bine,este un subiect destul de bun,iar felul in care Lauren la dezvoltat merita toata atentia.Mie mi-a placut foarte mult,cel putin primul volum.Al doilea volum a fost o surpriza placuta,dar total diferita.Cel putin felul in care a fost scrisa cu capitole din trecut si capitole din prezent,ei bine,nu e tocmai ceea ce ma asteptam eu ,dar a fost ok!Inca o serie care o recomand!

5.What I Didn't Say de Keary Taylor.

Well,cartea asta este pur si simplu superba.De cand am citit-o pur si simplu nu pot uita mesajul pe care Keary la transmis.Intr-o secunda viata ta se poate schimba pentru intodeauna.Niciodata nu sti cand si cum,pur si simplu se intampla.Am ramas cu o parere foarte buna despre Keary.Cartile ei sunt extraordinare,cel putin din punctul meu de vedere. What I Didn't Say este genul de carte care te invata sa incerci sa iti traiesti viata cu grija si sa te gandesti la ce este bine pentru tine si ce nu.Unele greseli pot fi rezolvate,iar altele nu.Intodeauna am admirat autorii care au curajul sa scrie astfel de povesti,deoarece chiar te ajuta sa faci diferenta intre bine si rau.


6.Pushing The Limits de Katie McGarry.

Nu toata lumea are o viata perfecta.Asta cred ca este la ordinea zilei,insa atunci cand afli cate ceva despre care nu ai auzit niciodata poti fi marcat pe viata.Katie McGarry ne-a oferit povestea unor adolescenti care se lupta sa isi traiasca viata chiar daca este data peste cap.Este o poveste destul de emotionanta care te pune pe ganduri.Au fost multe scene care mi-au placut foarte mult si inca  pot sa mi le amintesc perfect.Curajul personajelor de a face lucruri care pentru alti par a fi imposibile este ceea ce mi-a placut cel mai mult.Consider ca autoarea a reusit sa ne ofere o lectie pe care ar trebui sa o tinem minte.

7.Academia Vampirilor de Richelle Mead(LEDA)

Da,am revenit la vampiri.Dar aceasta nu este doar o simpla serie cu vampiri,cel putin nu pentru mine.Stiu ca este fictiune ,insa felul in care Richelle a scris aceasta serie te face sa iti doresti ca totul sa fie adevarat. O admir pentru ca are o imaginatie bogata.A creeat o lume incredibila plina de personaje care sunt destul de ridicole dar in acelasi timp impresionante.Ha!Cei care se gandesc la vampirii si nu au citit seria aceasta spun ca este la fel  ca si celelalte,dar aici gresiti!Academia Vampirilor este singura serie care te va face sa uiti de toate probleme si sa iti doresti sa faci parte din lumea nebuna a lui Rose Hathaway.

8.Beautiful Disaster(o sa apara la editura Trei)

Beautiful Disaster.Oare cum as putea sa scriu aceasta scurta parere fara sa rescriu toata recenzia?Habar nu am.Tot ce pot sa spun este ca am citit cartea de doua ori si am dansat de fericire cand am auzit ca o sa apara la editura Trei.Well,nu toata lumea are o parere foarte buna despre aceasta carte.Dar mie nu imi pasa. Mi s-a parut care are un subiect destul de interesant care merita sa iti pierzi timpul cu el.Nu este o carte simpla care sa o lasi jos dupa ce ai citit un capitol.O data ce ai inceput-o ...Sau poate mi s-a intamplat doar mie asta.Cine stie.


9.Vampirii din Morganville de Rachel Caine.(LEDA)

Daca e pe locul 9 in top asta nu inseamna ca nu imi place!Ba din contra...Am ajuns sa fiu dependenta de seria asta.De ce?SIncera sa fiu nu stiu!Imi place foarte mult cum scrie Rachel.Am citit aproape toate cartile din serie,si le am pe cele 7 care au aparut la noi in tara + volum 12 cu autograful autoarei(dar inca nu l-am citit!) .Desi nu sunt o mare fana a cartilor scrise la persoana a treia ,seria Vampirii Din Morganville este o exceptie destul de mare!Dap.Give me more..Cam asta este reactia mea gand ma gandesc la aceasta serie.Personajele principale au ajuns sa fie preferatele mele.Si cum sa nu fie avand in vedere prin tot ceea ce au trecut in aceste 12 carti si inca se mai tin pe picioare!Dar inca nu s-a terminat.Cine stie ce mai pregateste Rachel.Pana atunci va recomand sa citit seria!

10.Seriile Covenant si Lux de Jennifer L. Armentrout.

Cele doua serii scrise de autoare Jennifer L. Armentrout sunt absolut geniale.Serii care cu siguranta te vor lasa fara cuvinte si vor deveni preferatele tale in timp record.La inceput am auzit parerii de genul ca seria Covenant(cel putin primul volum) seamana cu seria Academia Vampirilor,ceea ce nu este adevarat.O mica asemanare,da.Doar atat.Nimic mai mult.Iar la seria Lux..ei bine,despre aceasta s-a spus ca este la fel ca Eu sunt Numarul unu.O greseala enorma din partea cititorilor a fost aceea de a compara aceste doua serii cu celelalte.Sunt cu totul diferite si poate mai bune.De cand am citit toate cartile am ajuns sa spun ca Jennifer este geniala.Nu o sa imi schimb parerea despre ea deoarece este adevarat.
**************************************************************

A trecut ceva timp de cand nu am mai facut o postare atat de lunga si sincera sa fiu nu prea imi vine sa cred!Da,este o amestecatura destul de complicata ..dar sper sa intelegeti cat de cat ce vroiam sa transmit.La topul 10 cartile nu au fost puse asa cum imi doream eu,cel putin unele au ajuns pe un loc mult mai jos desi in mintea mea sunt mai sus.Ei bine,am incercat sa scriu o scurta parere despre fiecare si am cam amestecat totul.
Adevarul este ca daca as putea topul meu ar fi mult mai mare.Am prea multe carti preferate si nu stiu daca as reusit sa scriu despre absolut toate in parte.Poate as reusit cateva randuri.Poate o sa fac asta.Cine stie.

Pun punct aici,dar nu inainte sa anunt faptul ca in curand (1 Oct) dau startul la un alt giveaway cu mai multe semne de carte.De data asta vor fi doar 2 castigatorii..Stati pe aproape!

Niciun comentariu: