marți, 11 septembrie 2012

Leapsa.

Am primit leapsa de la Riot Books.Multumesc!:)

*****
1. Care e cea mai bună carte pe care ai citit-o în vacanţă?
Hmm..Desi am citit multe carti bune in aceasta vacanta o sa aleg doar una..Beautiful Disaster de Jamie McGuire
2. Care e cea mai frumoasă copertă a unei cărţi citite în vacanţă?+poză
Pushing the Limits de Katie McGarry este coperta care am considerat-o cea mai frumoasa.

3. Câte cărţi ai citit în vacanţă?
Muuuulte.Sincera sa fiu cred ca vreo 40..
4. Câte cărţi ţi-ai propus să citeşti în vacanţă?
Nu mi-am propus un numar anume.Doar am inceput sa citesc si atat.
5. Ce carte sperai că o să citeşti această vacanţă şi nu ai reuşit ?
Insurgent de Veronica Roth.
6. Ce serie ai terminat vacanţa asta?
Damnare de Lauren Kate.
7. Ce carte citită în vacanţă nu ţi-a plăcut?
Mmm..Toate cartile pe care le-am citit in vacanta asta mi-au placut.In general asa mi se intampla.Foarte rar gasesc carti care nu imi plac.


Dau leapsa mai departe la: Walking on Letters , Love for Books , Some books are to be tested , Step into a fantasy World  si cine mai vrea.

Un comentariu:

Only Books spunea...

Multumim! :* O s-o completam maine, sper :).

Dee.