marți, 18 septembrie 2012

Delirium de Lauren Oliver.Hana Tate.

Desi a trecut ceva timp de cand am postat despre Alex si Lena(personajele principale din seria Delirium de Lauren Oliver) am hotarat sa continui.De data asta este vorba despre Hana Tate,cea mai buna prietena a Lenei,si singura persoana caruia nu ia fost frica intodeauna sa incalce regulile.Despre Hanna autoarea a scris si o nuvela ,intitulata Hana.

Pot sa spun ca mi-a placut de Hana si mi-a parut rau ca a ramas in urma,insa avand in vedere sfarsitul primului volum cred ca a fost cel mai bine.
Asa cum am facut si la celelalte doua personaje(Alex si Lena) o sa pun poze cu alegerea fanilor cu ce actrite ar fi potrivite pentru rolul Hanei in film.Totul este fan-cast!
***************************************************************

#1 Indiana Evans 
#2 Blake Lively
#3 Sara Paxton
#4 Freya Mavor
#5 Bridgit Mendler
#6 Hayden Panettiere
#7 Gabriella Wilde
#8 Ashley Benson
#9 Taylor Swift
#10 Ana Mulvoy Ten
#11 Emma Roberts
#12 Cariba Heine
#13 Samara Weaving
#14 Amanda Michalka
#15 Candice Accola
#16 Sarah Roemer
#17 Aimee Teegarden
#18 Danielle Panabaker
#19 Claire Hol
#20 Skylar Samuels
#21 Haley Bennett
#22 Dianna Agron
#23 Sara Paxton
#24 Amber Heard
#25 Ayla Kell
#26 Sasha Pieterse

***************************************************************

Alegerea mea?Ei bine,Ashley Benson mi se pare destul de potrivita pentru rolul Hanei.Nu din cauza ca aceasta joaca in Pretty Little Liars si are acelasi nume.Nu are nici o legatura!Pur si simplu imi place cum joaca si mereu mi-am imaginat-o pe Hana din Delirium asa cum arata Ashley..So...





Niciun comentariu: