duminică, 16 septembrie 2012

Book Lovers Challenge-Day 17.



17. Cărți electronice vs Cărți tipărite. Pe care le preferi, cu argumente pro și contra.


Well,avand in vedere faptul ca eu citesc mai multe carti in format electronic pot sa spun ca nu am nimic impotriva lor,dar asta nu inseamna ca le prefer mai multe decat cele tiparite.Nu am preferinte,mai bine spus.
Este diferenta mare intre cele doua,dar idea este ca atunci cand te gandesti la carti electronice imediat te gandesti si la faptul ca este posibiliatea de a citi o carte pe care iti doresti foarte mult sa o citesti dar nu ai avut cum pana in acel moment din cauza ca nu a aparut la tine in tara sau nu ai posibilitatea de a o cumpara.
Nu este nimic rau in a folosi ambele metode.Ceea ce conteaza cel mai mult este sa citesti.
Eu m-am obisnuit cu ambele metode.Cand nu am carti tiparite ,aleg una in format electronic si tot asa.
Faza este ca daca stai bine sa te gandesti sunt tot carti,doar ca este o diferenta destul de mica.Nu pentru toata lumea conteaza asta.Pentru mine cel putin nu.
Am ajuns sa citesc atat de mult incat nu mai tin cont daca este electronic sau tiparit.
Da,consider ca este mult mai placut sa ai cartea in mana sau in biblioteca.Iti da acea senzatie placuta si iti da sansa de a o rasfoi cu mult drag.Dar cand iti doresti foarte mult sa citesti o carte tiparita si nu o ai sau nu ai posibilitatea sa o cumperi in acel moment,ajungi sa te multumesti si cu ea in format electronic.
Nu spun ca este gresit sau ca e acelasi lucru.Nu este .Asta este destul de clar.Dar ce mai conteaza cand macar sti ca o sa citesti?
Eu pot sa spun ca sunt destul de multumita de faptul ca exista ambele metode.Nu stiu daca ceea ce am scris mai sus conteaza destul de mult,insa in mare parte este ceea ce gandesc eu si sunt multumita.






Niciun comentariu: