miercuri, 12 septembrie 2012

Book Lovers Challenge-Day 14.

14. Ce crezi despre acei adolescenți care consideră cititul ca ceva plictisitor, ridicol și nefolositor? Ce le-ai spune ca să le schimbi impresia?

Eu cred ca adolescenti care considera cititul ceva plictisitor ,ridicol si nefolositor incearca sa arate faptul ca le este mai bine fara carti.Ei considera cititul asa deoarece au gasit alte feluri in care sa isi petreaca timpul,insa ei nu realizeaza faptul ca din cand in cand este bine sa mai citesti cate o carte.
Nu este nevoie sa devina un hobby sau ceva care sa faca zi de zi.
Stiu asta deoarece si eu am facut la fel.Daca cineva mi-ar fi dat o carte in mana acum 2 ani m-as fi uitat urat sau as fi facut o gluma proasta.Dar m-am schimbat si acum e randul meu sa arat tuturor ca cititul nu este nefolositor.
Sunt sute de copii care sunt prea "buni" ca sa citeasca,asta cred ei.Cititul nu iti strica reputatia.Nici macar nu te afecteaza in mare parte.Inteleg ca unii prefera sa nu citeasca din cauza ca le este frica de ceea ce o sa spuna lumea din jurul lor despre ei.Am mai auzit asta si mi se pare o prostie.
Bineinteles,nu pot obliga pe nimeni sa isi schimbe parerea,insa o pot spune pe a mea.
Adolescenti din ziua de astazi nu se gandesc la altceva decat petreceri si alte tampenii,dar macar existam noi cei care cititm sa le atragem atentia din cand in cand.Niciodata nu se stie cum roata se intoarce..





Un comentariu:

Anny spunea...

Dap, si eu cred ca multi adolescenti nu citesc pentru ca ei ca sunt prea "cool" si nu e la moda sa faca asta. De asemenea, am observat ca atunci cand spui ca citesti o carte unele persoane se uita ciudat la tine, chiar se si abtin sa nu rada si sa comenteze. Poate si asta e un motiv din cauza caruia unii nu citesc.
Daaaar am citit undeva ceva de gen: I beleive everyone is a reader, but they haven't found their favorite book yet (:x) Sincer acest citat era cat de cat valabil si in cazul meu. Pana in clasa a 12-a citeam maxim maxim 3-4 carti pe an, cateodata nici macar una. Dar totul s-a schimbat cand am citit saga Twilight si de atunci, incercand sa gasesc alte carti care sa ma faca sa simt bucurie, tristete, dragoste etc, am descoperit multe alte carti superbe, pe care nu regret nicio clipa ca le-am citit.
Honestly, I pity those who don't read. They don't know what they're missing.