marți, 11 septembrie 2012

Book Lovers Challenge-Day 13.

Stiu..stiu..am promis ca o sa ma tin de provocarea asta si nu am facut-o!Da,urat din partea mea,dar pur si simplu uneori nu am chef de nimic si..Cred ca stiti cum e ,nu?Ei bine,avand in vedere ca am ajuns doar la provocarea 13,probabil pana la 27 o sa mi se mai intample lucruri de genul asa ca tin sa imi cer scuze de acum!
***************************************************************

13. O mașină a timpului te va transporta peste 5 minute într-un viitor distopic. În viitorul cărei cărți distopice ai alege să fii trimis și de ce? Ține cont că vei rămâne o scurtă vreme acolo, și trebuie să supraviețuiești.



Well, in 5 minute?Pai cred ca ar trebui sa ma pregatesc ,nu?Hmm..Nu stiu sigur in care viitor disopic as alege ,avand in vedere faptul ca toate cartile distopice pe care le-am cititi au avut un sfarsit un pic cam...trist si dificil.
Delirium de Lauren Oliver?Da.Categoric.De ce?Pentru ca de cand am citit cartea(iubirea o boala?w..)incerc mereu sa imi imaginez cum ar fi lumea fara iubire.Stiu ca nu suna tentant..dar hei,eu as vrea macar pentru o scurta perioada sa aflu cum ar fi.
Primul lucru care l-as face?Ar fi sa incalc cat mai multe reguli,chiar daca asta ar insemna o pedeapsa destul de..rea.
Dar trebuie sa recunosc ca daca ar fi sa traiesc intr-o lume ca cea din Delirium primul lucru care l-as face ar fi sa refuz acel leac.Asta ar fi valabil si daca as fi transportata in viitorul acela.Probabil scriu asta acum,si daca chiar s-ar intampla as face totul diferit.
In orice caz asta imi imaginez eu ca as vrea sa fac.Niciodata nu se stie,nu?
Ei,poate suna prostesc tot ce am scris mai sus..dar nici eu nu mai stiu ce scriu.

Niciun comentariu: