duminică, 5 august 2012

The Avengers..obsession!


         Desi a trecut ceva timp de cand a aparut si am vazut filmul The Avengers,de fiecare data cand ma uit pe Tumbrl gasesc poze cu filmul si o iau de la capat.Da,mi-a placut foarte mult.Cred ca am repetat asta de o mie de ori pana acum ,si daca chiar am facut-o imi cer scuze,dar nu ma pot abtine.
        Am citit cateva articole in care se spunea ca desi The Avengers a facut senzatie mare,multi cred ca a fost filmul cu cele mai multe greseli.Nu am inteles care au fost greselile,si sincera sa fiu cred ca a fost cel mai fain film care a aparut in acest an.Se pare ce The Dark Knight Rises se afla mai nou pe primul loc.Inca nu stiu,nu l-am vazut,asa ca nu imi pot spune parerea.Dar planuiesc sa il vad in curand.Pana atunci o sa raman la obsesia mea pentru The Avengers!
       Sper ca si al doilea film sa fie la fel de bun,sau sa il intreaca pe acesta,desi este imposibil.Nu stiu daca vati dat seama insa intodeauna primul film este cel mai bun.Cel putin asta este parerea mea.

Va recomand sa va uitati la The Avengers ,daca nu ati facut asta pana acum.Merita.

4 comentarii:

Antonia Calina spunea...

N-am vazut filmul , dar o sa incerc sa-l caut zilele astea pe internet , desi se gaseste in calitate proasta. La cinema nu am cum sa-l vad , pentru ca aici se dau filme de acum o suta de ani. Singura solutie e sa merg la Timisoara , dar nu prea am timp.

Blacky spunea...

Eu pe internet l-am vazut si a fost calitate destul de buna.Mi-as fi dorit atuncia la premiera sa ma duc la cinema sa il vad,dar m-am multumit sa il vad si acasa.A meritat.Dupa ce o sa il vizionezi,sper sa imi spui ce parere ai.

Antonia Calina spunea...

L-am cautat si azi pe internet , dar l-am gasit intr-o caltate slaba. Mai incerc , poate am noroc.

Blacky spunea...

Uite incerca aici.Eu l-am vazut si mi s-a parut ca este o versiune destul de buna: http://www.filmeonline3d.ro/the-avengers/ sau daca nu asteapta pana cand apare DvDRip.