luni, 13 august 2012

Recenzie:Significance de Shelly Crane.



Maggie is a seventeen year old girl who's had a bad year. She was smart and on track but then her mom left, her dad is depressed, she's graduating, barely, and her boyfriend of almost three years dumped her for a college football scholarship. Lately she thinks life is all about hanging on by a thread and is gripping tight with everything she has.

Then she meets Caleb. She saves his life and instantly knows there's something about him that's intriguing but she is supposed to be on her way to a date with his cousin. But things change when they touch, sparks ignite. Literally.

They imprint with each other and she sees their future life together flash before her eyes. She learns that not only is she his soul mate, and can feel his heartbeat in her chest, but there is a whole other world of people with gifts and abilities that she never knew existed. She herself is experiencing supernatural changes unlike anything she's ever felt before and she needs the touch of his skin to survive.

Now, not only has her dad come out of his depression to be a father again, and a pain as well, but Caleb's enemies know he's imprinted and are after Maggie to stop them both from gaining their abilities and take her from him.

Can Caleb save her or will they be forced to live without each other after just finding one another?

Recenzie:

Significance de Shelly Crane este inceputul unei aventuri interesanta care sunt sigura ca o sa o adorati. la fel de mult ca si mine.O poveste in care totul este posibil si ca atunci cand personajul principal a crezut ca viata nu-i va oferi nimic bun ,doar o singura coincidenta schimba totul.
Poate nu a fost o simpla conincidenta,poate a fost soarta.Nu ca as crede in asa ceva,insa dupa felulu in care s-a intamplat in carte asta este singura explicatie.
Shelly Crane m-a fermecat cu povestea ei.Mi-a placut foarte mult.Daca ati mai auzit de suflete pereche ,va anunt ca in aceasta carte acest termen are o semnificatie mult mai intensa.
Atat personajele,cat si scenele sunt foarte interesante.Shelly a avut grija sa le dea fiecarui personaj cate o semnificatie aparte,si sunt sigura ca fara ele cartea nu ar mai fi fost la fel.Personaje rele sau bune,au fost descrise foarte bine.
Si de data asta am ramas fara cuvinte,de asta mi-a luat atata sa scriu recenzia.Nu am stiut cum sa incep,de aceea am renuntat de multe ori.
Personajul principal,adica Maggie Masters,a avut parte de un an foarte prost.Mama o paraseste.Tata este deprimat.Prietenul se desparte de ea si tot asa.Ea considera ca nu va avea parte de nimic bun,cel putin pana in momentul in care accepta sa iasa cu Kyle Jacobson intr-o seara.
Maggie este un personaj foarte interesant.Are o atitudine placuta ,dar norocul nu a fost intodeauna de partea ei.Mi-a placut faptul ca Shelly a reusit sa creeze un personaj destul de puternic,si mai ales ca nu a facut-o pe Maggie sa fie foarte dramatica.Nu este drama queen,asta este cel mai bun lucru!
Viata lui Maggie se schimba complet din momentul in care ii salveaza viata lui Caleb Jacobson la un semafor.Un mod bun de a incepe o prietenie,care intr-un final devine ceva incredibil.
In lumea lui Caleb Jacobson ,exista suflete pereche.Oamenii care doar de la o simpla atingere isi pot gasi perechea cu care isi vor petrece restul vietii.Dar,bineinteles,o data ce si-au gasit perechea acestia devin Asi ,si pe langa asta primesc puteri.
Am fost surprinsa.Da,am mai citit carti cu suflete pereche,insa Significance imi schimba de tot felul de a gandi in legatura cu acest termen.Stiu ca fiecare carte are o alta poveste,dar pana acum felul in care a scris Shelly a devenit preferatul meu.
Cand Caleb realizeaza ca Maggie este sufletul lui pereche,dupa ce o atinge,totul se schimba.Partea buna este ca imprinturile revin,partea proasta este ca doi oamenii care sunt suflete pereche nu pot sta mult unul departe de altul,si au parte de momente destul de grele.
Caleb a devenit personaul meu preferat din aceasta serie.Este amuzant,inteligent si dupa felul in care il descrie autoarea destul de chipes.Bucuria lui ca si-a gasit perechea este asa de mare incat abea o mai lasa pe Maggie sa plece de langa el.
Cei doi fac un cuplu foarte reusit,desi nimeni nu se astepta ca imprintul sa se intample.
Inca un moment care mi-a placut foarte mult a fost cand Shelly a scris despre familia lui Caleb.Personaje superbe decare mi-a placut foarte mult,in special de micuta Maria,nepoate lui Caleb.O fetita adorabila.
Bineinteles,am lasat la sfarsit parta cea rea.Imediat cum se afla despre revenirea imprinturilor in familia Jacobson,dusmanii lor vor sa se razbune.In toate cartile este lupta intre bine si rau.
Desi am incercat sa faca tot posibilul ca sa rupa legatura dintre Maggie si Caleb,familia lui Marcus tot ce a reusit sa faca a fost sa-i uneasca si mai mult.
Caleb si Maggie sunt doua personaje puternice care reusesc sa treaca prin atatea lucruri impreuna,incat nimic nu ii mai poate desparti.Nici macar tatal lui Maggie,care miraculos isi revine din depresie din momentul in care afla despre relatia celor doi.
A fost o poveste amuzanta si foarte placuta.O poveste care m-a lasat fara cuvinte si nerabdatoare sa aflu ce se va intampla in continuare.Dupa cum am mai scris,de aceasta data termenul suflete pereche are o semnificatie mult mai intensa si interesanta.
Actiune.Putina drama.Personaje bune.O poveste incredibila.O carte care merita sa o citesti indiferent de ocazie.Mie mi-a placut,de aceea o recomand!


Nota mea:5/5.


4 comentarii:

Only Books spunea...

Ce tare<3! Ti-ai cumparat cartea de pe Book Depository?

Dee.

Blacky spunea...

Nu.Am citit-o in format electronic.Mi-ar fi placut foarte mult sa am varianta print,dar din pacate nu pot inca sa imi comand de la Book Depository.

Antonia Calina spunea...

Draguta recenzia si se pare ca e o carte pe gustul meu. Ma rog , toate cartile pe care le-ai postat sunt pe gustul meu , dar asta imi place mult. Coperta e destul de frumoasa.

Blacky spunea...

Sunt sigura ca daca o sa o citesti o sa iti placa.Eu ador seria.