sâmbătă, 11 august 2012

Pretty In Black-campanie de publicare.


Dupa cum stiti deja pe blogurile din tara noastra se fac mai multe campanii de publicare.Astazi dupa ce am vorbit cu Alex ,adminul blogului Booktown Lover,vreau sa va prezint campania de publicare pentru cartea Pretty in Black de Rae Hachton.Trebuie sa recunosc ca nu am citit cartea,insa asta nu ma impiedica sa sustin aceasta campanie.Pe blogul lui Alex gasiti :


PREZENTAREA CARTII AICI !

INTERVIU CU AUTOAREA AICI !

CATEVA CITATE AICI !

GUEST POST CU AUTOAREA AICI !

RECENZIA LUI ALEX AICI !

Daca va doriti ca aceasta carte sa apara la editura Leda,tot ce trebuie sa faceti este sa votati.Mai jos gasiti un poll,unde puteti vota Da sau Nu.Ori pe blogul acesta,ori pe blogul Booktown Lover,puteti vota.








Mie mi-a placut descrierea,deci eu spun ca DA!

2 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Nici eu nu am citit cartea , dar cum ai spus si tu , asta nu inseamna ca nu putem vota. Si eu am votat DA si chiar sper ca aceasta carte sa fie publicata la Leda , m-a facut curioasa.

Rose ღ spunea...

Şi eu vreau să apară în România :X