marți, 21 august 2012

Poze City Of Bones-prima zi de filmare!

Sunt sigura ca deja ati vazut aceste poze,dar nu m-am putut abtine sa le postez si aici.Deja sunt peste tot pe internet,asa de repede s-au raspandit!Well,de ce ,nu?Avand in vedere ca este cel mai asteptat film (pentru mine este) fanii sunt atenti la fiecare miscare.Ei,bine,uite ca autoarea a decis sa ne faca si pe noi fericiti.Eu sunt.



Poze cu Clary(Lily Collins):

Poze Jace,Clary,Issabelle,Alec:



Daca nu ati citit inca seria Instrumente Mortale va recomand sa o faceti!Este superba.Puteti sa o comandat de la : Leda , Libris sau Elefant!Nu o sa regretati.



Sursa: Cassandra Clare Tumbrl,Carti cu Colti si alte bloguri.































4 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Am vazut o parte din poze , dar nu pe toate.Ma bucur ca le-ai postat si tu.
Lui Lily chiar ii sta bine in hainele lui Clary si nici Jamie nu arata chiar asa rau , dar tot nu prea-mi place. Daca e sa-mi schimb parerea depre el , atunci o voi face doar dupa ce voi vedea tot filmul.

Blacky spunea...

Tocmai asta mi-a venit idea sa fac si un blog despre seria asta.Acolo o sa pun mai multe poze si informatii care le gasesc despre film.Pana acum am postat aici doar aceste poze,desi toata lumea le stie deja.Oricum sunt multi fani care au sansa sa mearga acolo la platourile de filmare si posteaza pe internet pozele.Nu imi venea sa cred cand le-am vazut.In legatura cu Jamie,eu sper ca o sa fie bine.Nu am nimic cu el..

Antonia Calina spunea...

Oooo ,chiar ar fi dragut daca ai face un blog despre seria asta! Cu siguranta toti fanii cartilor ar fi incantati.

Blacky spunea...

L-am facut deja.Am inceput sa imi programez postarile pentru toata ziua din cauza ca eu dupa ora 5 nu o sa mai fiu pe internet pana maine.Doar ca inca mai caut un alt template din cauza ca ce pe care l-am ales acum nu prea imi place.
Oricum treptat o sa incerc sa pun tot ce este nou.Inca nu stie nimeni de el.
I-am facut pagina de facebook chiar daca nu am decat trei postari :)).